thanks maestrojovelo wrote:Deze topic is van onze wijngaardrit in Borsbeke ,deze rit -3 mei 2008- wordt dit jaar nog straffer.jerommeken wrote:Ben benieuwd of dat Jovelo terug enkele speciallekes mag op de menu zetten - remember http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... c&start=24
Voor onze ganzewachters rit houden we ons min of meer aan dezelfde baantjes als de voorgaande jaren (het kan winteren deze tijd van het jaar),maar het parcours ligt er nu prachtig bij,het zal echt genieten worden
16/02/2008 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Das te zien met wa dak bezig ben hé...jerommeken wrote:Doseren ? Ik dacht dat gij dat een vies woord vond en dat ge dus zo rap mogelijk wil vergeten ne keer dat ge op uw alu ros zit .Goldfinger1 wrote:Het zal zeker een TT zijn om te doseren, ik weet uit ervaring dat de kleine hellingen op het laatste zeker doorwegen!
Tot zaterdag!
Het gaat goed weer worden jovelo , steek er maar veel stukjes bij off road
. Hoe lastiger hoe gaarne ik het heb, laat maar komen
.Na een paar zware ritten in west vlaanderen zoals wevelgem , sint denijs , en den laatste in frankrijk ognies echt prachtig. Ga ik weer wa trainen voor ronde van vlaanderen , van petegem en natuurlijk de herder tocht vtt natuurlijk
. Rond de 24 feb toch nog eens naar noorden van frankrijk , jongens echt de moeite
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Hoe krijg je dat spul in godsnaam binnen?lauwaert wrote:Den Ename staat koud aan de aankomst !
Ook van de partij voor de 47 km's. Zal wel frisjes zijn de zaterdagmorgen...
Startten jullie vroeger niet in dat café op de Provincieweg?