kan indd gebeuren..
ik zij illegaal of niet..?
ik wist het niet dat je er een boete voor kan krijgen maarja, echt legaal is het denk ik niet...
centjes bijverdienen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Bedoel je daarmee dat het zoveel beter is om naar school te gaan.K2-er wrote:Beter in juli of augustus een maand vakantiewerk gaan doen, brengt veel meer op en dan weet je ook ineens waarom je aan het studeren bent.
Wel ik bewijs het tegendeel ik heb mij dat nog niet beklaagd om te stoppen met school. Ga graag werken. En heb meer tijd voor alles tov dat ik naar het school ging zo zie je maar
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Neen zeker niet, maar voor sommigen is dit toch zo.absalon wrote:Bedoel je daarmee dat het zoveel beter is om naar school te gaan.K2-er wrote:Beter in juli of augustus een maand vakantiewerk gaan doen, brengt veel meer op en dan weet je ook ineens waarom je aan het studeren bent.
Wel ik bewijs het tegendeel ik heb mij dat nog niet beklaagd om te stoppen met school. Ga graag werken. En heb meer tijd voor alles tov dat ik naar het school ging zo zie je maar
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Voor de meerderheid denk ik. Vorig jaar op stage ging ik ook veel liever werken dan school ze, toen zeiden ze wacht maar als het voor echt is. Maar ja als je bekijkt ik was het school echt zo kots kots kotsbeu iedere dag was gewoon een marteling voor mij net zoals altijd dat leren en dat geslenter van lokaal naar lokaal.K2-er wrote:Neen zeker niet, maar voor sommigen is dit toch zo.absalon wrote:Bedoel je daarmee dat het zoveel beter is om naar school te gaan.K2-er wrote:Beter in juli of augustus een maand vakantiewerk gaan doen, brengt veel meer op en dan weet je ook ineens waarom je aan het studeren bent.
Sorry voor de off topic
Wij hebben soms vakantiejongen die 15 jaar zijn, maar laten dit eerst kontroleren door het sociaal secretariaat of dit wel wettelijk is. Maar in u geval zou ik mij eens informeren bij de vakbond wat mag en niet mag. Hoe meer men weet hoe beter. Kennis is machti.v.m. vakantiejob: mijn dochter wordt er 16 in september. Mag zij officieel vakantiejob doen op het moment dat ze nog 15 is, of moet ze wachten?
Alle mannen ge gaat toch niet werken voor u geld, zeker niet als je nog studeert
Ik heb hier in Leuven wel een chiller manier gevonden om makkelijk aan centjes te graken.
Nu ja ik heb ook wel 1x een vakantiejob gedaan en dan besef je idd wel waarom je studeert. Maar dit jaar heb ik jammer genoeg geen tijd voor een vakantiejob en toch ga ik veel geld nodig hebben
Nu ja zal wel in orde komen... 
Nu ja ik heb ook wel 1x een vakantiejob gedaan en dan besef je idd wel waarom je studeert. Maar dit jaar heb ik jammer genoeg geen tijd voor een vakantiejob en toch ga ik veel geld nodig hebben