09/02/08 - PEER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ebo
Mountainbiker

Post by Ebo »

Prachtige Tocht met dit mooie weer.
Door vroeg te vertrekken zeer relax kunnen biken.Toch een avs kunnen bijeen sprokkelen van 21,9 (niet slecht voor een 50plusser vind ik), alhoewel ik aan de bevoorrading maar 19,6 had, door het technische en met momenten toch zware parcour, maar die avs is niet echt belangrijk .

Een pluim voor de organizatie =D>

Graag zou ik te weten komen wanneer en waar ik de foto's kan bekijken die door de millitair zijn getrokken.
Die had zich knap opgesteld vond ik.
(waarschijnlijk beroepsmisvorming ) :lol: =D> =D>

In ieder geval tot de volgende.
Marcopantani
Mountainbiker

Post by Marcopantani »

Ik had ook een avs van 21,9 maar ik ben " maar 47 ".
Zeer mooi parcour, goede bevoorrading, pijltjes waren dik in orde,
kortom : Proficiat aan ons leger ! =D>
De eerste 20 km waren om van te smullen. Ik heb deze afgelegd samen met 3 andere bikers die ik niet ken, maar er was een zeer goede verstandhouding onderling. Alleen na de bevoorading heb ik een 10 tal
mensen ingehaald, en dat was alles. Dus ongeveer 20 km alleen gereden,
ik was om 12.30 vertrokken en tot de bevoorading was er wel volk op het
parcour, maar nadien geen kat meer. En dit met ongeveer 1000 inschrijvingen ? Waren die dan camoufleerd :-D
Tot volgend jaar, de 220 kilometerkes heen en terug van bij mij thuis waren het meer dan waard !
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

nebur wrote:Ze stonden zaterdag op verschillende plaatsen foto's te trekken. Zijn die allemaal getrokken door MTB-live, of is er nog een site met foto's?

en ohja, het was een zeer fijn tochtje, niks op aan te merken =D>
Ik heb er ook een paar gemaakt; hier terug te vinden: http://biking2006.fotopic.net/c1455958.html

Leuke tocht om de verdwenen conditie terug wat bij te schaven....
freewilly_1974
Mountainbiker

Post by freewilly_1974 »

proficiat =D> =D> het was een goede toer
voor mij was alles oke toer , pijling bevoorrading , fietsbewaking dat vrouwke aan de fietsbewaking :wink: :oops:
als ik u nog een kleine tip mag geven broodjes voor na de toer verkoopt ook goed :wink:
als je leeg gereden bent dan eet je wel graag iets
en voor jullie brengt het op :lol:
groetjes
en zekers tot volgend jaar
Ghostrider 1
Mountainbiker

Post by Ghostrider 1 »

Zeer mooie TT zeker het gedeelte op de basis :bounce:
goed gepijld (hebben er geen gemist =D> =D> )goede bevoorrading
komen zeker volgend jaar terug om het goede doel van deze
TT te steunen =D> :wink:

Tot volgende TT
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

Tim FCB wrote:ik vond het ook een zeer mooie tocht,na een weekje griep en nu nog hoesten en niezen toch de 40 km gereden
en het is mij goed bekomen.
volgend jaar komen we zeker terug vanuit Zele (oost-vl.)

ps:
de gast dat gevallen was buiten de basis,ik zou ook graag te weten komen hoe het er met is wij zijn er bij gebleven tot de ambulance er was.
alle zins veel geluk en hopelijk alles in orde
dat is iemand van hier uit Balen. zou in het ziekenhuis liggen van Genk dacht ik. had gisteren terug wat gevoel in de vingers maar kon zijn benen nog niet bewegen. dus dat ziet er niet goed uit. had nogtans een helm op. ken de mens zelf niet! maar een kolega van op het werkt vertelde het.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

als ge op uwe rug of nek valt gaat ne helm nie veel helpen ... zoiets is niet zaligmakend ...
richel
Mountainbiker

Post by richel »

Ik kwam er bijuit op het moment dat ze hem van de prikkeldraad aan het tillen waren.
hij kon niets meer en had geen gevoel meer in zijn lijf.
Omdat ik een GSM bij me had ben ik naar de weg gefiets met eentje uit de groep om 112 te bellen.

Eigenlijk onbegrijpelijk er stonden bijna een man of 10 en maar een GSM ik heb dat ding altijd bij me als ik ga fietsen!!!

Toen ik weer terug kwam bij die fietsen kon hij een been wel al bewegen, ben toen weer vrij snel door gefiets, was er zo druk en kon toch niets meer doen.

Ik hoop dat het weer goed komt met hem :wink:
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

Ief wrote:
Tim FCB wrote:ik vond het ook een zeer mooie tocht,na een weekje griep en nu nog hoesten en niezen toch de 40 km gereden
en het is mij goed bekomen.
volgend jaar komen we zeker terug vanuit Zele (oost-vl.)

ps:
de gast dat gevallen was buiten de basis,ik zou ook graag te weten komen hoe het er met is wij zijn er bij gebleven tot de ambulance er was.
alle zins veel geluk en hopelijk alles in orde
dat is iemand van hier uit Balen. zou in het ziekenhuis liggen van Genk dacht ik. had gisteren terug wat gevoel in de vingers maar kon zijn benen nog niet bewegen. dus dat ziet er niet goed uit. had nogtans een helm op. ken de mens zelf niet! maar een kolega van op het werkt vertelde het.
dank u voor de info en hopelijk komt het terug in orde
veel beterschap voor die gast
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

had die kleren aan vd club van wezel !
Post Reply