10/02/2008 Linkhout-Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

organisatie : ok
afspuitstand : voorbeeldig
afpijling : prima
was t overal maar zo.
tot volgend jaar :P
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Gekende parkoers in mijn achtertuin, het is al zolang het bestaat hetzelfde rondje, maar blijft wel knap uiteraard.
Vooral op de Willekesberg waren een paar heel zwaar stukken, de rest viel allemaal nogal mee.
Zelfs uit het Diep koet, was nu makkelijk terug naar boven te rijden, da's lang nie altijd het geval.
Zelfs de smurfendrank, vond ik wel meevallen en aan de 2e bevoorrading wat teflon gekregen van de vriendelijke gasten van Linkhout Bike ; ik was verdorie vergeten mijn ketting te smeren voor de tocht #-o
Dikke merci voor een knappe tocht in geweldig weer =D>
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

heb ook de 42 gedaan goed parcour snel coole jumps gemiddelde 22.14 .
Waar was eigenlijk de afspuitstand hebik niet gevonden ? wat he aan die groene tent of zo ?
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

pctunner01 wrote:heb ook de 42 gedaan goed parcour snel coole jumps gemiddelde 22.14 .
Waar was eigenlijk de afspuitstand hebik niet gevonden ? wat he aan die groene tent of zo ?
de afspuitstan was hondert meter verder links. wij hebben het ook moeten vragen :-) de doches vond ik eens iets anders. en er kwam dan ook nog warm water uit, dat kom je niet overal tegen.

het parcour vond ik heel fijn. zeker met dit weer! heb genoten op de 60km.
LV
Mountainbiker

Post by LV »

Heb ook de 42km gedaan. Prachtig parcour, veel afwisseling en soms een stukske om te recupereren. De Willekesberg lag er idd vettig bij. Bevoorrading was dik in orde voor mij. Afpijling ook ok, eerst een bordje met opgelet splitsing, nadien een bordje met aanduiding van op welk parcour je bent. Tot volgend jaar.
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Verslagje van x-treme bikers

Prachtig weer wat wil je nog meer en een volle bus
t'was wel een beetje koud s'morgens maar na een paar km's was je goed opgewarmd
Met tomtom terug op de kop ( je kon duidelijk zien dat hem gaan trainen is in spanje met brems =D> =D> ) heb 1 km zijn achterkant gezien en dan was hem weg. Het tempo ging te snel, en ik moest redelijk snel lossen. Dan maar op eigen tempo verder. tot mijn eigen verbazing zag ik ze nog soms rijden in de verte maar kreeg het gat niet toe.
Maar na de bevoorading ging mijn lichtje weer eens uit op een bergje die ik redelijk verkeerd had ingeschat ( was langer dan ik dacht )
dus dan maar rustig verder.
tof tochtje,goede bevoorading,warme douche's, geen probleem met de bepijling

wat wil je nog meer van een prachtige zondag.( kunnen volgen mischien :wink: :wink: )

Mijn gemidelde
42 km Gem 22,7
De andere zullen nog sneler gereden hebben
ktm pirke
Mountainbiker

Post by ktm pirke »

De leden en het bestuur van Linkhout-bike danken de meer dan 1000 deelnemers en hun medewerkers om hun talrijke opkomst.
Het werd een mooie dag met voorop het goede weer, de goed berijdbare omloop met weinig of geen ernstige valpartijen, vlotte en duidelijke afpijling met onze nieuwe borden, beperkte materiaalpech( op een platte band na), lekkere soep (sportdrank,koekjes en fruit) op de bevooradingen, gezellige kantine,warme douches, propere fietsen na vlotte afspuitstand, enz........
Dus een goede reden om jullie volgend jaar terug te zien en nog veel fietsplezier verder.

Het bestuur,
Post Reply