17/02/08 Aarsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Als ik da hier allemaal lees zou ek misschien ook beter afkomen ipv naar de frans te rijden.
Tis ni zo ver,ik kan aanpikken met het treintje en we zijn rapper thuis 8)
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Lichterveldenaere wrote: Ik herinner me vorig jaar nog een afdaling van de Poelberg waarbij je moest trappen om bergaf te gaan, nog nooit eerder meegemaakt!)
ik herinner mij dat ook nog gelijk dat het gisteren was... :lol:
vorig jaar vond ik het wel wat teveel van het goede wat het 'drassig niveau' betrof! Zoals Huyzeke van onze club zo schoon kan zeggen: veel zochte grond
Normaalgezien zijn we (een bende BB'ers) wel terug van de partij!
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Zondag zijn wij ook van de partij, van een overlevende van vorig jaar gehoord dat deze TT een redelijke pittige is :-?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Vorig jaar redelijk pittig en lastig met veel more misschien,maar zoals de weersvoorwachtingen nu zijn voor het weekend zou het wel ne keer kunnen "stuven".

Mijn koersepions en mijn "zomerbanden" liggen alvast in het bovenste "skof". :wink:
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Gisteren nog met wat tegenterters een laatste verkenning gedaan om enkele knopen door te hakken.

Wel moet zeggen, een tof toerken... :-D :-D :-D :bounce: :bounce: :bounce:

Het licht er idd wat vlotter bij dan vorig jaar, is ook niet echt moeilijk #-o :lol: :lol: , maar toch zullen menig pittige stroken u nog toch uitblazen dwingen :-D :-D :-D

Als het zo'n weer blijft ... [-o< [-o< [-o< laat ons hopen ... zullen er misschien gemiddeldes opduiken die starten met een 2 :-D :-D :-D :wink:

Greets

Metalbiker
kredeble
Mountainbiker

Post by kredeble »

vorig jaar eerste kennismaking met mtb in aarsele...en geloof 't of ni ma direct met de neus op de feiten gedrukt...geen conditie...gelukkig was er kinesiste mee die me erna onder handen genomen heeft...althans m'n benen bedoel 'k...door omstandigheden mtb beetje laten slabbakken ma met nieuwjaar m'n goed voornemen er terug aan te beginnen om toch beke conditie te verkrijgen...dus als er ne tragen voor je rijdt zou 't ik wel kunnen zijn...zal ak kan plaats maken voor de gemiddelderijders...
buddy b /peter
Mountainbiker

Post by buddy b /peter »

je mach me daar ook verwachten zondag . vanuit het verre slenne . k sal em wel alleen moeten rijden zeker devy of (slick vermoet ik ).
wan voor dat treintje zal ik wel wa te laat zijn.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Pompier zal er niet zijn :oops: .
Ik moet met de collega brandweermannen en -vrouw naar de Roeselaarse kelders .Ik zal daar ook puffen en zweten .Oefening met rook en warmte .
Dit zal dus voor mij een beetje hetzelfde zijn ,want puffen en zweten kun je tijdens de Aarsele Veld Toer Tocht ook ,zo leert mijn ervaring .
Alvast veel succes in Aarsele .

Groeten Bike :evil: , pompier !
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

buddy b /peter Geplaatst: Di Feb 12, 2008 8:22 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

je mach me daar ook verwachten zondag . vanuit het verre slenne . k sal em wel alleen moeten rijden zeker devy of (slick vermoet ik ).
wan voor dat treintje zal ik wel wa te laat zijn.

Breng gerust wa buddy's mee van Sleidinge, want ik kan de dag zelf helaas nie meerijden
Last edited by Slick on Wed 13 Feb 2008 23:52, edited 1 time in total.
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

veeteeteetje wrote:Nu we in de laatste rechte lijn zitten naar Aarsele :

Wanneer wordt het duel op gang geschoten???

8uur tijdstip van vertrek voor het forumtreintje???

Nu,ik ga al een wilde gok wagen bij de bookmakers.

10€ op Grote Plateau en Hanzi staat niet eens op het podium.(Laat staan op de foto #-o )Kwestie van hem toch een beetje scherp te zetten,hé.
Als da geen wilde voorspelling is.
8uur, ok. Voor de rest [-X [-X [-X [-X [-X.
Post Reply