10/02/'08 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cateye
- Mountainbiker
een leuk filmpje,en foto's gemaakt en te zien op:
http://www.bierkarboys.be
Groeten
Ivan Dehertogh
MTB Bierkarboys Overijse
Groeten
Ivan Dehertogh
MTB Bierkarboys Overijse
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
En nog meer fotookes. DE mooiste zullen echter van de club zelf komen, daar kijken we vol ongeduld naar uit
't was zoals naar gewoonte 't heel tof ritje
Met leuk gezelschap, zo'n omgeving en een op en top organisatie
Alles was aanwezig om een heel leuke dag te beleven, en das dus ook wederom gelukt. Daar we later dan wie ook vertrokken, hadden we dus alle paadjes voor ons alleen, maar daarom hebben we 't niet gelaten om af en toe toch 's dwars te gaan staan
Graag tot volgend jaar,
Marnik
't was zoals naar gewoonte 't heel tof ritje
Graag tot volgend jaar,
Marnik
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Nice ! Op 7:01 had je mij ook te pakkencateye wrote:een leuk filmpje,en foto's gemaakt en te zien op:
Groeten
Ivan Dehertogh
MTB Bierkarboys Overijse
Mijn excuses..phille wrote:Wat mij opviel tijdens het pijlen was dat de houthakkers weer serieus hadden liggen gas geven ook op de paden waar de mtb mocht overgaan ...
Heb de zaterdag ook int bos gezeten zitten hout zagen (bijna opt einde ergens) maar ja.. ge kunt die manne ni kwalijk nemen da ze er saves graag warm bijzitten eh
Baaikers (m/v),
In naam van alle ZoeNKers zou ik jullie bij deze willen bedanken voor jullie talrijke opkomst op onze toertocht
.
In tegenstelling tot de voorbije jaren hebben we dit jaar wél sjans gehad met het weer, met als gevolg een massale opkomst : om en bij de 3000 deelnemers ('t kunnen er ewa meer of minder zijn, de precieze cijfers heb ik zelf nog niet ontvangen).
Wanneer ik de commentaren op de verschillende MTB-fora lees, heb ik de indruk dat iedereen behoorlijk tot zeer tevreden was van onze organisatie. Het weer is natuurlijk een belangrijke factor. Dit jaar lag ons parcours er overwegend droog en moddervrij bij, en dat deed deugd, zowel bij de deelnemers als bij ons, de organisatie.
Onze tiende MBC de ZoeNK Toertocht zal doorgaan op zondag 8 februari 2009. Het wordt een speciale editie, dus noteer deze data nu alvast in je agenda.
Wat vind je zeer binnenkort op onze site ? Foto's !!!
Er staat nu reeds een eerste reekske foto's online. In de loop van de week worden er nog foto's toegevoegd op de site.
Je vindt tevens een link naar de verschillende MTB-fora, zodat je kan nalezen wat anderen over de tocht dachten. En ook het filmpje van Ivan (Bierkarboys Overijse) kan je via onze site bekijken.
Ziezo, dat was het voor dit jaar.
De voltallige MBC de ZoeNK bende dankt jullie bij deze voor jullie massale aanwezigheid op onze toertocht, en we wensen jullie een schitterend en zonnig MTB-jaar toe, met veel plezante en deugddoende MTB-kilometers !
Groetjes,
Thierry (in naam van alle ZoeNKers)
In naam van alle ZoeNKers zou ik jullie bij deze willen bedanken voor jullie talrijke opkomst op onze toertocht
In tegenstelling tot de voorbije jaren hebben we dit jaar wél sjans gehad met het weer, met als gevolg een massale opkomst : om en bij de 3000 deelnemers ('t kunnen er ewa meer of minder zijn, de precieze cijfers heb ik zelf nog niet ontvangen).
Wanneer ik de commentaren op de verschillende MTB-fora lees, heb ik de indruk dat iedereen behoorlijk tot zeer tevreden was van onze organisatie. Het weer is natuurlijk een belangrijke factor. Dit jaar lag ons parcours er overwegend droog en moddervrij bij, en dat deed deugd, zowel bij de deelnemers als bij ons, de organisatie.
Onze tiende MBC de ZoeNK Toertocht zal doorgaan op zondag 8 februari 2009. Het wordt een speciale editie, dus noteer deze data nu alvast in je agenda.
Wat vind je zeer binnenkort op onze site ? Foto's !!!
Er staat nu reeds een eerste reekske foto's online. In de loop van de week worden er nog foto's toegevoegd op de site.
Je vindt tevens een link naar de verschillende MTB-fora, zodat je kan nalezen wat anderen over de tocht dachten. En ook het filmpje van Ivan (Bierkarboys Overijse) kan je via onze site bekijken.
Ziezo, dat was het voor dit jaar.
De voltallige MBC de ZoeNK bende dankt jullie bij deze voor jullie massale aanwezigheid op onze toertocht, en we wensen jullie een schitterend en zonnig MTB-jaar toe, met veel plezante en deugddoende MTB-kilometers !
Groetjes,
Thierry (in naam van alle ZoeNKers)