10/02/'08 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
delou
Mountainbiker

Post by delou »

vond dit één van mijn mooiste ritten tot nu toe, één regel telt hier zéér vroeg vertrekken, en dan ga alles gesmeerd! iets voor 8 vertrokken, en rond 12 terug gem 21.9, km's 64.55(nergens verkeerd gereden zoals ik velen heb zien doen :lol: :roll: )
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

een leuk filmpje,en foto's gemaakt en te zien op:
http://www.bierkarboys.be

Groeten
Ivan Dehertogh
MTB Bierkarboys Overijse
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Ons verslag staat ook online ...

http://www.herders.be/verslagen/2008/0210.html

Veel leesplezier,
duvel
Mountainbiker

Post by duvel »

Hey Thanks Cateye om onze doortocht op de singletrack langs de spoorweg zo goed in beeld te brengen :P
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

En nog meer fotookes. DE mooiste zullen echter van de club zelf komen, daar kijken we vol ongeduld naar uit :bounce:
't was zoals naar gewoonte 't heel tof ritje :lol: Met leuk gezelschap, zo'n omgeving en een op en top organisatie =D> Alles was aanwezig om een heel leuke dag te beleven, en das dus ook wederom gelukt. Daar we later dan wie ook vertrokken, hadden we dus alle paadjes voor ons alleen, maar daarom hebben we 't niet gelaten om af en toe toch 's dwars te gaan staan :lol:
Graag tot volgend jaar,

Marnik
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

cateye wrote:een leuk filmpje,en foto's gemaakt en te zien op:
http://www.bierkarboys.be

Groeten
Ivan Dehertogh
MTB Bierkarboys Overijse
Nice ! Op 7:01 had je mij ook te pakken :wink:
Kin-G
Mountainbiker

Post by Kin-G »

phille wrote:Wat mij opviel tijdens het pijlen was dat de houthakkers weer serieus hadden liggen gas geven ook op de paden waar de mtb mocht overgaan ...
Mijn excuses..

Heb de zaterdag ook int bos gezeten zitten hout zagen (bijna opt einde ergens) maar ja.. ge kunt die manne ni kwalijk nemen da ze er saves graag warm bijzitten eh :-)
phille
Mountainbiker

Post by phille »

naar excuses was ik niet aan het azen, toch apprecieer ik ze, ik stel me soms wel HEEL grote vragen bij sommige regels en beslissingen, doch andere discussie TNX
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Baaikers (m/v),

In naam van alle ZoeNKers zou ik jullie bij deze willen bedanken voor jullie talrijke opkomst op onze toertocht =D>.

In tegenstelling tot de voorbije jaren hebben we dit jaar wél sjans gehad met het weer, met als gevolg een massale opkomst : om en bij de 3000 deelnemers ('t kunnen er ewa meer of minder zijn, de precieze cijfers heb ik zelf nog niet ontvangen).

Wanneer ik de commentaren op de verschillende MTB-fora lees, heb ik de indruk dat iedereen behoorlijk tot zeer tevreden was van onze organisatie. Het weer is natuurlijk een belangrijke factor. Dit jaar lag ons parcours er overwegend droog en moddervrij bij, en dat deed deugd, zowel bij de deelnemers als bij ons, de organisatie.

Onze tiende MBC de ZoeNK Toertocht zal doorgaan op zondag 8 februari 2009. Het wordt een speciale editie, dus noteer deze data nu alvast in je agenda.

Wat vind je zeer binnenkort op onze site ? Foto's !!!

Er staat nu reeds een eerste reekske foto's online. In de loop van de week worden er nog foto's toegevoegd op de site.

Je vindt tevens een link naar de verschillende MTB-fora, zodat je kan nalezen wat anderen over de tocht dachten. En ook het filmpje van Ivan (Bierkarboys Overijse) kan je via onze site bekijken.

Ziezo, dat was het voor dit jaar.

De voltallige MBC de ZoeNK bende dankt jullie bij deze voor jullie massale aanwezigheid op onze toertocht, en we wensen jullie een schitterend en zonnig MTB-jaar toe, met veel plezante en deugddoende MTB-kilometers !

Groetjes,

Thierry (in naam van alle ZoeNKers)
phille
Mountainbiker

Post by phille »

met uiteraard een speciaal dankwoord aan ALLE blueriders voor het in goede banen leiden van de kidstocht !
CHAPEAU en HOED AF !

PS: Fonske ge moet mijn klein mannen nix wijsmaken he, zo ne goeie fietser ben ik nu ook weer niet :lol:
Post Reply