als je je roeping gevonden hebt komt de rest vanzelf!katje_w wrote:hallo
ik ben 21jaar en ben nog maar een jaar aant mtb. dus moet nog veel trainen om beter tot zelfs goed te worden.
want denk dat ik mijn roeping heb gevonden![]()
grts kathia
Hoe oud zijn de vrouwelijke bikers?
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- ridleygirl81
- Mountainbiker
Post by ridleygirl81 »
[quote="Zola"][quote="ridleygirl81"]ik ban er 26 groetjes sofie[/quote]
81?!
Een goe jaar![/quote]
da ge da mor weet hihi !
81?!
Een goe jaar![/quote]
da ge da mor weet hihi !
Ik dacht dat er enkele pagina's terug nog iemand jonger zich aanmeldde...'n biker wrote:Heej
Ik denk dat ik zowat bij de jongste zal zijn. Ik ben 16. Zijn er die nog jonger zijn?
maar waar wonen jullie toch allemaal!?! Geen een die is in de buurt van Leuven ofzo woont, allemaal in zo'n vergeten boerengat ergens
Jaa had het ni gelezn er zijn er nog jongeren ze :).. Jaa woon ook in zo'n 'vergeten boerengat' zoals jij da zegt.. Maar in Leuven heb je toch niet zo van die bossen om eens goed je gangen te gaan of wel..Genius wrote:Ik dacht dat er enkele pagina's terug nog iemand jonger zich aanmeldde...'n biker wrote:Heej
Ik denk dat ik zowat bij de jongste zal zijn. Ik ben 16. Zijn er die nog jonger zijn?
maar waar wonen jullie toch allemaal!?! Geen een die is in de buurt van Leuven ofzo woont, allemaal in zo'n vergeten boerengat ergens![]()
Ni slecht bedoelt ze, maar het valt mij gewoon op...
Oh ja wel hoor...'n biker wrote:Jaa had het ni gelezn er zijn er nog jongeren ze :).. Jaa woon ook in zo'n 'vergeten boerengat' zoals jij da zegt.. Maar in Leuven heb je toch niet zo van die bossen om eens goed je gangen te gaan of wel..Genius wrote:Ik dacht dat er enkele pagina's terug nog iemand jonger zich aanmeldde...'n biker wrote:Heej
maar waar wonen jullie toch allemaal!?! Geen een die is in de buurt van Leuven ofzo woont, allemaal in zo'n vergeten boerengat ergens![]()
Ni slecht bedoelt ze, maar het valt mij gewoon op...
Ik word er in april 32 en ik fiets al sinds mijn 9 jaar. Begonnen met de koersfiets en na een jaar of 5 ook beginnen mtb. Nu doe ik nog steeds de twee. Meestal vanaf september mtb en in de zomer koersvelo. Ik heb de microbe te pakken gekregen door mijn vader en ben er niet meer van af geraakt. Vooral rally's vind ik heel leuk!
Mijn "fietsgeschiedenis" is bijna identiek: begonnen op mijn 11e, eerst koersfiets, 5jaar later mtb en nu ook beide (ook voornamelijk winter = mtb, zomer = koersfiets). En ook gestart door ouders: mijn vader was eerste, dan is mijn moeder er mee begonnen en twee jaar later mijn broer en ik. Dus het ganse gezin hier is verslaafd (en als we de ganse familie meetellen horen daar ook nog 3 nonkels en een nicht bijBelle wrote:Ik word er in april 32 en ik fiets al sinds mijn 9 jaar. Begonnen met de koersfiets en na een jaar of 5 ook beginnen mtb. Nu doe ik nog steeds de twee. Meestal vanaf september mtb en in de zomer koersvelo. Ik heb de microbe te pakken gekregen door mijn vader en ben er niet meer van af geraakt.
Ben nu wel nog maar 20, dus nog niet zo lang bezig als jij, maar ik twijfel er niet aan dat ik er op mijn 32e nog mee bezig zal zijn