Hoe oud zijn de vrouwelijke bikers?

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Post Reply
daelman
Mountainbiker

Re: 21j

Post by daelman »

katje_w wrote:hallo
ik ben 21jaar en ben nog maar een jaar aant mtb. dus moet nog veel trainen om beter tot zelfs goed te worden.
want denk dat ik mijn roeping heb gevonden :-D
grts kathia
als je je roeping gevonden hebt komt de rest vanzelf! :-D
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

AppleTree wrote: vertrekken, vallen, opstaan, verdergaan, vallen,... :-)
Ik ben daar nog altijd mee bezig... Ik ben ondertussen een wandelend litteken :-)
Het hoort erbij zeker?

Er zijn hier overigens meer biksters dan ik dacht. Keep up the good work!!
ridleygirl81
Mountainbiker

Post by ridleygirl81 »

[quote="Zola"][quote="ridleygirl81"]ik ban er 26 groetjes sofie[/quote]

81?!

Een goe jaar![/quote]

da ge da mor weet hihi !
'n biker
Mountainbiker

Post by 'n biker »

Heej
Ik denk dat ik zowat bij de jongste zal zijn. Ik ben 16. Zijn er die nog jonger zijn?
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

'n biker wrote:Heej
Ik denk dat ik zowat bij de jongste zal zijn. Ik ben 16. Zijn er die nog jonger zijn?
Ik dacht dat er enkele pagina's terug nog iemand jonger zich aanmeldde...
maar waar wonen jullie toch allemaal!?! Geen een die is in de buurt van Leuven ofzo woont, allemaal in zo'n vergeten boerengat ergens #-o :lol: Ni slecht bedoelt ze, maar het valt mij gewoon op... :wink:
'n biker
Mountainbiker

Post by 'n biker »

Genius wrote:
maar waar wonen jullie toch allemaal!?! Geen een die is in de buurt van Leuven ofzo woont, allemaal in zo'n vergeten boerengat ergens #-o :lol: Ni slecht bedoelt ze, maar het valt mij gewoon op... :wink:
Jaa had het ni gelezn er zijn er nog jongeren ze :).. Jaa woon ook in zo'n 'vergeten boerengat' zoals jij da zegt.. Maar in Leuven heb je toch niet zo van die bossen om eens goed je gangen te gaan of wel..
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

'n biker wrote:
Genius wrote:
Jaa had het ni gelezn er zijn er nog jongeren ze :).. Jaa woon ook in zo'n 'vergeten boerengat' zoals jij da zegt.. Maar in Leuven heb je toch niet zo van die bossen om eens goed je gangen te gaan of wel..
Oh ja wel hoor... :wink: Uiteraard niet in leuven centrum, maar Meerdaal woud ligt daar vlakbij en vertrouw mij maar, daar kan je je zeker en vast uitleven :wink: Normaal zou ik je meteen uitnodigen voor een toertje, maar tegenwoordig zit ik niet meer op de bike dus... #-o Wel op een andere soort velo ze (en die gaat net iets harder vooruit =P~ ) :wink:
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Ik word er in april 32 en ik fiets al sinds mijn 9 jaar. Begonnen met de koersfiets en na een jaar of 5 ook beginnen mtb. Nu doe ik nog steeds de twee. Meestal vanaf september mtb en in de zomer koersvelo. Ik heb de microbe te pakken gekregen door mijn vader en ben er niet meer van af geraakt. Vooral rally's vind ik heel leuk!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Belle wrote:Ik word er in april 32 en ik fiets al sinds mijn 9 jaar. Begonnen met de koersfiets en na een jaar of 5 ook beginnen mtb. Nu doe ik nog steeds de twee. Meestal vanaf september mtb en in de zomer koersvelo. Ik heb de microbe te pakken gekregen door mijn vader en ben er niet meer van af geraakt.
Mijn "fietsgeschiedenis" is bijna identiek: begonnen op mijn 11e, eerst koersfiets, 5jaar later mtb en nu ook beide (ook voornamelijk winter = mtb, zomer = koersfiets). En ook gestart door ouders: mijn vader was eerste, dan is mijn moeder er mee begonnen en twee jaar later mijn broer en ik. Dus het ganse gezin hier is verslaafd (en als we de ganse familie meetellen horen daar ook nog 3 nonkels en een nicht bij :P).
Ben nu wel nog maar 20, dus nog niet zo lang bezig als jij, maar ik twijfel er niet aan dat ik er op mijn 32e nog mee bezig zal zijn :wink:
lobke
Mountainbiker

Post by lobke »

hallo,

ik ben 23 jaar, e doe al 1,5 jaar aan mountainbike en er zulle nog vele jaarkes volgen zenne!!
Post Reply