Ben zaterdag ook eens een recce gaan doen. Ze hebben hier en daar toch nog wat verandert. Er zitten mooie stukken in, ideaal voor de beginnende mtb'er. Juist spijtig van da stuk op de Schaapsheuzel te Mazenzele, daar oprijden zonder voet aan grond te zetten, is momenteel onmogelijk. Komt daarbij dan nog eens dat het volledig kapot is gereden door motocrosserkes.
Mojo
MTB route Opwijk
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- crash biker
- Mountainbiker
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Toch al bedankt voor het gedane werk, Ka.dee.ka.dee wrote: Ik zit hier nl. al 2 weken te wachten op de pdf file van de route
'k heb hen (sportdienst) ondertussen daarover al 2 mailtjes gestuurd.
We zullen nu zaterdag eens "aan hun oren trekken"......
Sowieso moet voor de minste parcourswijzing gans de administratieve mallemolen opnieuw op gang getrokken worden. Het zou dus kunnen dat de folders en PDF files nog niet beschikbaar zijn, maar dit zou me toch ten stelligste verbazen (mijn ervaring van de opening van andere Bloso routes in het achterhoofd)Mojobiker wrote:Tja, de route die de gemeente had vooropgesteld is niet dezelfde als die die nu effectief is uitgepijld. Misschien daarmee?
Mojo
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
dan ken je Opwijk nog niet goedka.dee wrote:Sowieso moet voor de minste parcourswijzing gans de administratieve mallemolen opnieuw op gang getrokken worden. Het zou dus kunnen dat de folders en PDF files nog niet beschikbaar zijn, maar dit zou me toch ten stelligste verbazen (mijn ervaring van de opening van andere Bloso routes in het achterhoofd)Mojobiker wrote:Tja, de route die de gemeente had vooropgesteld is niet dezelfde als die die nu effectief is uitgepijld. Misschien daarmee?
Mojo
Streets