17/02/08 Aarsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

mss gaak mijn wagonetje ook vastleggen :-)
Alsk jody weet te overhalen :-D

Grtz tobi
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

'k heb juist de beschrijving van de tocht eens deftig bekeken, en gezien dat ten opzichte van vorig jaar, de rit omgekeerd is . Dus waarschijnlijk geen zandbak om te eindigen. Misschien kan de organisatie de laatste km wat meer toelichten, in't geval dat de koplopers nog samen zitten.
Vooraf nog af te spreken , wordt er gereden met of zonder bevooradingen?
Misschien om het voor ons ook nog wa aangenaam te houden, aanvang van de fysieke vijandelijkheden wachten tot de Poelbergzone?
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

@ Cowboy Peter

De TT is niet in omgekeerde volgorde hoor, de zone's zijn geheel anders aan mekaar gevlochten. #-o #-o #-o

Volgens mij zal het eerste poer verschoten worden op de poelberg, na ongeveer een derde afstand. Daar kan je je heropladen aan een bevoorrading. Vanaf dan moet je zeker de opwarming kunnen omzetten in ruwe praktijk. De poelberg in al zijn hoeken en kanten. :bounce: :bounce: :bounce:

Succes :roll:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Metalbiker :

Dus de zandbak zit er toch nog in??
En op het laatst??
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Dit weekend teen en tander gehoord over de prestaties van GP en vrees dak mijn mening mogelijks moet herzien #-o .

't Schijnt dat de bets on GP hoger gequoteerd zijn ... Dus GP alle remmen los en Hanzi laat je niet doen en alle geven hé.

Wij komen alvast met een paar van de Willem, mogelijks Knurrebikers en Zoef de haas... ???

Tot zondag !
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Vorig jaar deze tocht gereden en het was een editie die ik altijd zal blijven onthouden. Een parcours dat spek voor mijn bek is onder het motto: hebben we geen veldwegen, we hebben des te meer velden. Op een verantwoorde manier veld- en weidedoorsteken naast de bestaande offroadstroken en veel privé! ('t was toen wel beestig slecht weer, in drogere omstandigheden zal hij er misschien anders uit zien. Ik herinner me vorig jaar nog een afdaling van de Poelberg waarbij je moest trappen om bergaf te gaan, nog nooit eerder meegemaakt!)

Voor een eerste editie ook al een zeer goede organisatie (op de inschrijving na dan) =D> , dus dit jaar zeker terug voor een sympathieke en niet overgehypete tocht. Staat al sinds februari 2007 op de kalender!

En eventjes naast de kwestie mbt het komende duel GP-HanZi.
Als rechtgeaarde TOF'er supporter ik dan ook voluit voor clublid HanZi! (o) (er moet hier toch iemand hem wat courage geven #-o )
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jaja,het wordt nodig dat we Hanzi een beetje scherp zetten of we zullen een ééntonig duelke krijgen als ge het mij vraagt.

Met een pilleke meer te pakken zal het niet gaan,zulle.
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Alhoewel Zwevegem op enkele kilometers van mijn deur is, wordt 't wss toch deze...Kiezen tussen road of 60% off-road, dan weet ik 't wel =D> =D>
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

@Veeteeteetje

Jawel hoor de zandbak zit er terug in, al is dit enkel in een afdaling. Momenteel redelijk te berijden zandstrookje. :bounce:

De single track op het speelplein is terug op het einde van het parcours gepland, een laatste energiestootje is daar nog zeker nodig =D> #-o :-D

Als da treintje daar nog van redelijke lengte heeft, zal het gegarandeerd een spannend slot worden. De techneuten geef ik dan het meeste kans :roll:

greets Metalbiker
8)
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

:lol:
Last edited by MX jorgy on Mon 11 Feb 2008 23:03, edited 1 time in total.
Post Reply