Rond 8u aan de 65 km begonnen. Klassieker en topmorgen beleefd. Dikke thumbs up voor de organisatie : danku mannen ! Alles is gezegd en geschreven, ik vind me nog het meest in Doc dérailleur zijn geschrijf. Mijn keuze is vroeg vertrekken om massa's te vermijden.
>>>TT Haacht MTBHA8 20/4<<<
10/02/'08 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
weeral ne keer goe geamuseerd en dat na 2 jaar afwezigheid
. Parcours: gewoon goed... meer krijgen ze daar nie gedaan van de groene jongens.
Bepijling: dik in orde.
Sas tegen de zwartrijders: schitterend ... ik heb er een 8 - tal zien terugkeren
.
Ondanks de immense files naar de startplaats en aan de inschrijving, viel het onderweg toch goe mee.
De ouwe getrouwe zoenkers Phille, Jokke en Thierry gespot, merci aan gans de bende ... 't was plezant!
Bepijling: dik in orde.
Sas tegen de zwartrijders: schitterend ... ik heb er een 8 - tal zien terugkeren
Ondanks de immense files naar de startplaats en aan de inschrijving, viel het onderweg toch goe mee.
De ouwe getrouwe zoenkers Phille, Jokke en Thierry gespot, merci aan gans de bende ... 't was plezant!
Jup Jup, t was een schoon toerke.. om iets na 9 aangekomen wel effe moeten aanschuiven op de trappen en ondertussen nog beetje ambras gezocht door ne kopstoot te geven met mijne helm
(misschien iemand van hier da achter mij stond die zei we zijn nog ni vertrokken en t zit er al tegen)
Soit, schoon weer, schoon rit, lekkere bevoorrading (VOORAL DIE TOMATTESOEP!!!!!
) ni moeten wachten om mijn machien af te spuiten en derna nog ne goeie leffe gedronken.. Conclusie het was weer ne mooie zondag morgend!!! Meer moet het voor mij niet zijn..
Tot volgend jaar Zoenkertjes!!
PS SAS bikers.. mogen wij volgend jaar ook van die hotdogs??
Soit, schoon weer, schoon rit, lekkere bevoorrading (VOORAL DIE TOMATTESOEP!!!!!
Tot volgend jaar Zoenkertjes!!
PS SAS bikers.. mogen wij volgend jaar ook van die hotdogs??
-
Autocrosser
- Mountainbiker
- Schijfrem
- Mountainbiker
Aan de tekst hierboven te lezen heb jij ook niet veel tijd doorgebracht op de schoolbankenjimi wrote:baanjanetten,wielerterroristen.........mss moeten de die-hard mtb'ers es wat meer trainen met de koersfiets?en aan diegene die bakkes met één k schrijft heb ik een goede raad......ipv op uw 13 te gaan fietsen had je beter naar school geweest om te leren schrijven?
-
johanR
- Mountainbiker
heverlee
hallo , was vandaag mijn eerste toertocht dus kan ni echt vergelijken . wel waren er in mijn geval redelijke klimmetjes bij , heb er 2 van de 4 moeten afstappen
, had gekozen voor 25 ,maar heb toch met menne kameraad beslist onderweg om voor 35 te gaan , eigenlijk geen spijt van gehad , was een schoon parcour naar mijn mening . en het was leuk en zeker voor herhaling vatbaar . tot de volgende tocht 
Voor de 4e maal meegereden en serieus afgezien, vooral de laatste 10 km ging het licht uit.
Wel voor de 1ste keer de 'mont blanc' op geraakt!
Ik had de indruk dat het parcours nogal gewijzigd was ten opzichte van de vorige edities.
Het rooster waar iemand zwaar op gevallen is was inderdaad zeer glad en daardoor echt gevaarlijk. Misschien volgend jaar een waarschuwing bijzetten?
Zelf ook in volle afdaling en met een redelijke snelheid de bosgrond gekust, maar zonder erg.
In elk geval was het weer een prachtige tocht, ik kijk nu al uit naar volgend jaar!
Ik had de indruk dat het parcours nogal gewijzigd was ten opzichte van de vorige edities.
Het rooster waar iemand zwaar op gevallen is was inderdaad zeer glad en daardoor echt gevaarlijk. Misschien volgend jaar een waarschuwing bijzetten?
Zelf ook in volle afdaling en met een redelijke snelheid de bosgrond gekust, maar zonder erg.
In elk geval was het weer een prachtige tocht, ik kijk nu al uit naar volgend jaar!
Voor de 4e maal meegereden en serieus afgezien, vooral de laatste 10 km ging het licht uit.