'k heb juist de beschrijving van de tocht eens deftig bekeken, en gezien dat ten opzichte van vorig jaar, de rit omgekeerd is . Dus waarschijnlijk geen zandbak om te eindigen. Misschien kan de organisatie de laatste km wat meer toelichten, in't geval dat de koplopers nog samen zitten.
Vooraf nog af te spreken , wordt er gereden met of zonder bevooradingen?
Misschien om het voor ons ook nog wa aangenaam te houden, aanvang van de fysieke vijandelijkheden wachten tot de Poelbergzone?
De TT is niet in omgekeerde volgorde hoor, de zone's zijn geheel anders aan mekaar gevlochten.
Volgens mij zal het eerste poer verschoten worden op de poelberg, na ongeveer een derde afstand. Daar kan je je heropladen aan een bevoorrading. Vanaf dan moet je zeker de opwarming kunnen omzetten in ruwe praktijk. De poelberg in al zijn hoeken en kanten.
Vorig jaar deze tocht gereden en het was een editie die ik altijd zal blijven onthouden. Een parcours dat spek voor mijn bek is onder het motto: hebben we geen veldwegen, we hebben des te meer velden. Op een verantwoorde manier veld- en weidedoorsteken naast de bestaande offroadstroken en veel privé! ('t was toen wel beestig slecht weer, in drogere omstandigheden zal hij er misschien anders uit zien. Ik herinner me vorig jaar nog een afdaling van de Poelberg waarbij je moest trappen om bergaf te gaan, nog nooit eerder meegemaakt!)
Voor een eerste editie ook al een zeer goede organisatie (op de inschrijving na dan) , dus dit jaar zeker terug voor een sympathieke en niet overgehypete tocht. Staat al sinds februari 2007 op de kalender!
En eventjes naast de kwestie mbt het komende duel GP-HanZi.
Als rechtgeaarde TOF'er supporter ik dan ook voluit voor clublid HanZi! (er moet hier toch iemand hem wat courage geven )