10/02/08 WESTOUTER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

vandaag gestart in Westouter met rik c, cube'ke en tim voor van mij persoonlijk één van de mooiste mountainbiketochten van heuvelland.
Schone tocht met veel lekkere pittige klimmetjes en zalige afdalingen.
Aan de eerste splitsing de 30 gevolgd en dan de andere splitsingen de 50 tot ik zij tegen cube'ke voor de zwarte berg dat ik voor de laatste kilometers eens ging doorgeven :oops: . De beklimming van de zwarte berg was geen probleem en boven zag ik dat de splitsing eraankwam.Ik ging de 50 volgen en er stond rechtdoor rijden, ik zo stom als ik ben alles geven op het asfalt naar boven maar als ik boven kwam was ik al misreden(wist ik toen nog niet).Uiteindelijk achter 3 kilometer had ik door dat ik misreden was en dan teruggekeerd naar de zwarte berg. Dan maar aan de zwarte berg de 30 gevolgd en voldaan teruggekomen in Westouter.
proficiat aan de organisatoren voor de prachtige tocht =D> =D> =D>
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

Super tochtje =D>
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Heb den dezen voor de derde keer op rij gereden :bounce: , maar dit jaar was wel de beste, niet qua organisatie maar wel wat het weer betreft. De organisatie van deze mensen is iedere keer goed =D> =D> , zowel de winter- als de zomertocht.
'k verschiet hier wel van al die mensen die blijkbaar met grote snelheden door de bergen razen :roll: :roll:
Kortom deze tocht was af.
Op naar de volgende tocht, zal op zaterdag waarschijnlijk Oedelem worden, zondag is nog een vraagteken

Grtzz
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Toffe tocht in uiteraard mooie streek. =D>

Ook zeer goede bevoorrading met ruim voldoende sportdrank.
Ook de bevoorradingen goed gepaatst. =P~

Enig minpuntje: pas op voor jullie splitsingen, jullie hadden vrij veel splitsingen en die moeten allemaal goed aangekndigd worden.
Tubeken wrote:Op beklimming Zwarteberg eens goed doorgetrokken, splitsing daarna misreden, rechtdoor ipv rechts voor de 50 km, geklommen op den asfalt en dan maar teruggekeerd :-? Ik rij toch altijd n keer mis ze.
Deze splitsing hadden we ook bijna gemist.
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

mooie tocht, heb de 30 km gedaan maar ben geen enkele bevoorrading tegengekomen [-X [-X [-X kan toch niet dat ik deze gemist heb #-o #-o toch enkele gevaarlijke afdalingen op de 30 met uitstekende stenen [-X al bij al een toffe tocht jammer van de bevoorrading [-X
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

mooi tocht.weer enkele pasages die ik niet kende aangedaan!de laatste 10km cyclist moeten laten gaan.op 3 km werd ik voorbij gevlogen door de tweeling van boezinge!bravo voor de organisatie =D> =D> =D> =D>
pounke
Mountainbiker

Post by pounke »

Mooie eindeseizoenstocht in Westouter. Samen met kemmel blijft dit mijn favoriet.Ideale aanzet om volop voor te bereiden voor de Ronde. Moest deze keer (sedert lang en de enigste keer dit seizoen!) als enige stm-er vertrekken.
proficiat aan de organisatie.

btw: om de fortismannen wat op stang :wink: :wink: te jagen : blijven trainen héé.
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Met de mannen van Oostnieuwkerke afgekomen, mannen wat een mooie tocht, voor mij persoonlijk één van de mooiste in mijn nog prille loopbaan.
Al zat het goede weer er ook voor iets tussen.
De splitsingen konden inderdaad duidelijker, ge moest er echt bijzijn om ze te kunnen lezen, wij kregen dezelfde kritiek op onze tocht, zo ook het aangeven van de tweede tussenstop.(de tussenstop was niet zichtbaar van op de weg)geluk dat er veel volk was of waren er ook gepaseerd.

Maar toch, man wat heb ik genoten =D> =D>
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Ondanks een weerbarstige dera (kgoa em ne kjee zen vet meugn geevn) genoten van deze tocht... Daardoor kon ik me op het einde nie meer volledig geven, een beetje bang om hem in snot te trekkn... Jammer, want kzate nog goe... Soit, enkele bekende en minder bekende paadjes getrotseerd... Bepijling vond ik wa minder deze keer, een paar keer wa mogen zoeken... Wel nie verloorn gereden zoals mijn compagnon Tubeken... Afspuitplaats en bevoorrading waren dik in orde =D> ... Prachtige afdaling van (ik denk) Zwarte Berg (met die trapkes en een wandelpoortje op het eind)... ZEKER tot volgend jaar of op de zomertocht!!
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

we waren met een schoon bendeke deze morgen
ik ,Mike ,davy ,pascal,emperor en tubeke
twas prachtig het parcour en het weer.
de benen zaten goed int begin maar bij de rode berg een serieus klopke gekregen ,mede dankzij de wat aanslepende verkoudheid.
de 50gereden met op het einde wat vertraagde film effecten .
schitterende tocht met soms wel serieuze baggerstroken
de meest gekende stroken in de streek zaten erin
bevoorrading waren dik inorde
tot de zomertocht!
Post Reply