09/02/2008 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Scale
Kerstman

Post by Scale »

veeteeteetje wrote:
Scale wrote:man, man, man, de gemiddelden stijgen weer zoals de temperaturen buiten...... :roll:

Inderdaad. 28,7 avg : da moe gene normalen zijn.Let wel : ik zou ook makkelijk zo'n gemiddelde kunnen halen op da parcours zulle.............
met mijn brommenette :-D :-D

btw, goede organisatie met dito rit/parcour....alleen vond ik de drieeurovijftig er een beetje over........

Reden???
Der waren toch 2 controles,een stutje achteraf,...

idd, de verzorgde controles, het schitterende parcour en de stute, maar die heb je ook wanneer het 1,75 is...... en ik kom om te fietsen en niet om te eten......

btw, geen probleem hoor, 'k zal er niet armer van worden en de tocht en het zonnetje hebben we er toch gratis bijgekregen :wink:
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

samen met fritsie en Ivan genoten van de 50 km. voor fritsie duidelijk niet genoeg, is bij de aankomst direkt weer vertrokken voor de 30 km.
na 2 leffekes zijn wij dan content huiswaarts getrokken, waar wij bij aankomst verschrikt opmerkten dat Ivan zijn voorwiel van zijn Trek vergeten was op de parkeerplaats.
dus indien iemand toevallig met een wiel te veel naar huis moest kan dit hier gerust melden.
voorwiel zwart met zwarte spaken bontrager.
grtz,
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

schone tocht met een paar mooie technische stukken erin.Kvond de laatste zo mooi dat ik ze 2 keer gedaan heb.Een eindje verder een boer tegengekomen die zei dat ik verkeerd gereden was en dat ik door het poortje moest rijden een eindje terug. Dan nog een gezellig klapke gedaan met die boer en dan de laatste kilometer afgewerkt.
Goede bevoorradingen ,schoon toertje en het zonneke dat schijnt =D>
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

dinges wrote:... tussen de drukte door ook even de 50km gereden, kijken als het parcours nog in orde was, toch een mooi gemiddelde kunnen bollen van 28,7km/h, zo ongeveer 1h50min. toer was voor mij +/- 52,5km maar dan ook klein beetje extra gedaan.
Ik deed dat vroeger ook, soms nog sneller... en dan heb ik een echt kilometriekske gekocht ! :evil: :roll: :evil:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

nja, dinges is ne coureur voor iets hé
Scale
Kerstman

Post by Scale »

ik heb plots ne fototrekker gezien in het struikgewas.......zijn die ergens te bezichtigen...?
ijsbeerke
Mountainbiker

Post by ijsbeerke »

Prachtig tochtje =D> =D> . Dit was voor mij eens een echt toerke voor de dikke band, waar alles uit de streek gehaald werd. =D>
Gestart als 1 vd laatsten , bijna niemand tegengekomen.
Aan de bevoorrading getwijfeld of ik eens ging proeven van die roze drank en toch maar het risico genomen. #-o
Vandaag geen bijwerking dus goedgekeurd. =P~
Dacht toen ik las "TT ten voordele voor goede zaak" aan de kindjes van Afrika of aan de pastoor van Doomkerke waar wellicht niet veel zieltjes zijn, maar de goede zaak is blijkbaar ne coureur ?
Is iedere TT dan niet ten voordele voor een goede zaak ?? #-o #-o
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Bwa, den een geeft een kaarting of organiseerd een maaltijd den anderen nen mtb-tocht. Wat maakt het uit, die jongen heeft talent en dat moet aangemoedigt worden en wij kunnen een schone en goed georganiseerde tocht rijden. Bovendien vindt ik €3,5 eigenlijk geen overdreven hoge inschrijvingsprijs (maar ik weet dan ook hoeveel daarvan al naar de verzekeringen alleen gaat)
Oja, dat de rit tvv ne coureur is is al jaren bekend en staat trouwens ook op de flyers en op de eerste pagina van dit topic :wink:
2leggedfreak
Mountainbiker

Post by 2leggedfreak »

da ge da maar weet kenny, we gaan ne keer samen een tochtje moeten doen. op het gemak dan wel é!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

dinges wrote:da ge da maar weet kenny, we gaan ne keer samen een tochtje moeten doen. op het gemak dan wel é!
T'zal nie anders kunnen vrees ik, ne gemiddelde van 28 haal ik toch niet :( :wink:
Post Reply