'k Weet niet of je rijdt met klikkers, maar ik niet. Dus als je zo ne lollige ziet afkomen, remmen dicht, achter je bike en je bike voor je op z'n achterwiel. Zo krijg je zelf geen schade (allé, een verzwikte pols misschien
Damned vuile ....kl...
das juist, surtout omdat hij nadien blijkbaar nog steeds van zijn gelijk was overtuigd.pvandebe wrote:Streets jongen, gij zijt véél te braaf...
hehe, dat zegt mijn vrouw ook'k Weet niet of je rijdt met klikkers,
yep, dat valt goe mee
maar ik niet. Dus als je zo ne lollige ziet afkomen, remmen dicht, achter je bike en je bike voor je op z'n achterwiel. Zo krijg je zelf geen schade
das mij niet duidelijk hoe ge dat op zo een korte tijd denkt te doen.
ik dacht eerder aanzo van die ben hur dingen op het vooren achterwiel, en dan eens goe tegen zijn flank schrapen![]()
en als ie doorrijdt, dan moet jij snel doorrijden![]()
Damned vuile ....kl...
Post by pikethebike jr »
Streets waarom zou je in godsnaam de wegkode op zijn ruit schrijven met viltstift als je ze in zijn motorkap kan krassen met een kepernagel of een stanley mes of een multitool?Streets wrote:das juist, surtout omdat hij nadien blijkbaar nog steeds van zijn gelijk was overtuigd.pvandebe wrote:Streets jongen, gij zijt véél te braaf...
hehe, dat zegt mijn vrouw ook'k Weet niet of je rijdt met klikkers,
yep, dat valt goe mee
maar ik niet. Dus als je zo ne lollige ziet afkomen, remmen dicht, achter je bike en je bike voor je op z'n achterwiel. Zo krijg je zelf geen schade
das mij niet duidelijk hoe ge dat op zo een korte tijd denkt te doen.
ik dacht eerder aanzo van die ben hur dingen op het vooren achterwiel, en dan eens goe tegen zijn flank schrapen![]()
en als ie doorrijdt, dan moet jij snel doorrijden![]()
Damned vuile ....kl...
ik blijf hem stalken de volgende keer. ik ken nog steeds zijn plak van buiten![]()
Streets
Post by pikethebike jr »
Met vredelievend bedoel ik "hopelijk zonder ambras te moeten maken" hé.Vredelievend mijn kl**** ik heb al te veel close calls gehad met klote chauffeurs die bewust slecht rijden en ik verlaag me nu gewoon tot hun niveau, dat communiceert beter... u bedreigt my fysieke integriteit, ik sloop uw zijspiegel lijkt me een faire deal.
Post by bunnybiker »
Post by bunnybiker »
Absoluut! Let wel, ik heb een s****thekel aan slechte chauffeurs maar ik moet ook niet weten van die pipo's die ik 's morgens op hun fiets door rood zie rijden of de voorangsregels aan hun laars lappen en dat allemaal met de arrogante air van ik ben een fietser dus ik ben heiliger dan jullie bende luchtvervuilers in de auto.pikethebike jr wrote: Met vredelievend bedoel ik "hopelijk zonder ambras te moeten maken" hé.
...
Het is gewoon plezanter als dat allemaal niet nodig zou zijn.
Pike jr