Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Streets jongen, gij zijt véél te braaf...

'k Weet niet of je rijdt met klikkers, maar ik niet. Dus als je zo ne lollige ziet afkomen, remmen dicht, achter je bike en je bike voor je op z'n achterwiel. Zo krijg je zelf geen schade (allé, een verzwikte pols misschien ;)) als ie doorrijdt....Ja, als ie doorrijdt, smijt je gewoon je bike op z'n auto ! Allé, 4*4 ;) En als 'm dan stopt :-D Joepie !!!!

Damned vuile ....kl...
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

pvandebe wrote:Streets jongen, gij zijt véél te braaf...
hehe, dat zegt mijn vrouw ook'k Weet niet of je rijdt met klikkers,
yep, dat valt goe mee
maar ik niet. Dus als je zo ne lollige ziet afkomen, remmen dicht, achter je bike en je bike voor je op z'n achterwiel. Zo krijg je zelf geen schade
das mij niet duidelijk hoe ge dat op zo een korte tijd denkt te doen.
ik dacht eerder aanzo van die ben hur dingen op het vooren achterwiel, en dan eens goe tegen zijn flank schrapen :wink:

en als ie doorrijdt, dan moet jij snel doorrijden :wink:
Damned vuile ....kl...
das juist, surtout omdat hij nadien blijkbaar nog steeds van zijn gelijk was overtuigd.
ik blijf hem stalken de volgende keer. ik ken nog steeds zijn plak van buiten :wink:

Streets
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Vanaf woensdag terug met de fiets, en hopelijk vredelievend, naar Melsbroek.

Pike jr
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Streets wrote:
pvandebe wrote:Streets jongen, gij zijt véél te braaf...
hehe, dat zegt mijn vrouw ook'k Weet niet of je rijdt met klikkers,
yep, dat valt goe mee
maar ik niet. Dus als je zo ne lollige ziet afkomen, remmen dicht, achter je bike en je bike voor je op z'n achterwiel. Zo krijg je zelf geen schade
das mij niet duidelijk hoe ge dat op zo een korte tijd denkt te doen.
ik dacht eerder aanzo van die ben hur dingen op het vooren achterwiel, en dan eens goe tegen zijn flank schrapen :wink:

en als ie doorrijdt, dan moet jij snel doorrijden :wink:
Damned vuile ....kl...
das juist, surtout omdat hij nadien blijkbaar nog steeds van zijn gelijk was overtuigd.
ik blijf hem stalken de volgende keer. ik ken nog steeds zijn plak van buiten :wink:

Streets
Streets waarom zou je in godsnaam de wegkode op zijn ruit schrijven met viltstift als je ze in zijn motorkap kan krassen met een kepernagel of een stanley mes of een multitool?
Wat ik aan het overwegen ben is om een holster te kopen waar je een kryptonyte evolution mini in kwijt kan. Daarmee heb je meteen access tot je slot en kan je snel reageren op zulke heerschappen.
Veel van die grootmuilen gaan vlug een toontje lager zingen als je van je afbijt.

Vredelievend mijn kl**** ik heb al te veel close calls gehad met klote chauffeurs die bewust slecht rijden en ik verlaag me nu gewoon tot hun niveau, dat communiceert beter... u bedreigt my fysieke integriteit, ik sloop uw zijspiegel lijkt me een faire deal.
:evil: :evil:
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Vredelievend mijn kl**** ik heb al te veel close calls gehad met klote chauffeurs die bewust slecht rijden en ik verlaag me nu gewoon tot hun niveau, dat communiceert beter... u bedreigt my fysieke integriteit, ik sloop uw zijspiegel lijkt me een faire deal.
Met vredelievend bedoel ik "hopelijk zonder ambras te moeten maken" hé.
Me niet verkeerd verstaan, ik heb zelf ook al een paar close encounters gehad, en zelfs al eens een chauffeur volle sprint achtervolgd, in de hoop dat hij ergens moest stoppen. (men kan helaas niet tegen +/- 50/u blijven vlammen hé)
Het is gewoon plezanter als dat allemaal niet nodig zou zijn.

voor de rest vind ik ook dat je gerust eens naar zo'n klojo mag shotten of eens goed tegen zijn spiegel stampen.

Pike jr
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

[quote="ivo"]

Ik heb ook de wielen op mijn MTB vervangen door Speedcity's maar dat was een miskleun van formaat.
quote]

ik ben nochtans heel content van die speedcity's hoor.
Waar ik wel mee akkoord ben is dat het de training niet vervangt, ik doe enkel 22 km en als ik dit elke dag doe ben ik tegen het weekend te vermoeid om nog echt te presteren, ik moet er wel bijzeggen dat ik in ploegen sta te werken. Bij mij is met de fiets naar het werk eigenlijk de ontspanning die voorop staat, als ik met de fiets naar huis rij ben ik gewoon veel meer relaxed tegen dat ik thuis ben :bounce:
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

en ja ik heb het ook regelmatig aan de stok met chauffeurs die de wegcode helemaal niet kennen

de ervaring leert me dat 4*4 en bmw of paardenvannen de grootste risicogroep zijn :bounce:

een bmw X5 met een paardenvan erachter garandeerd ambras :drunk:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

pikethebike jr wrote: Met vredelievend bedoel ik "hopelijk zonder ambras te moeten maken" hé.
...
Het is gewoon plezanter als dat allemaal niet nodig zou zijn.

Pike jr
Absoluut! Let wel, ik heb een s****thekel aan slechte chauffeurs maar ik moet ook niet weten van die pipo's die ik 's morgens op hun fiets door rood zie rijden of de voorangsregels aan hun laars lappen en dat allemaal met de arrogante air van ik ben een fietser dus ik ben heiliger dan jullie bende luchtvervuilers in de auto.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Wie was er vandaag zo gek om met de fiets naar het werk te gaan? Er wordt blijkbaar weer een lekker stormpje voorzien, dus zal de avondspits wss nog een tikkeltje chaotischer verlopen dan de ochtendspits.

Alle andere gekken wens ik nu al wind mee en niet te veel regen of vallende takken/bomen/....
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

all right!
Ik ben dus niet alleen!
Rotwind! Vol op kop deze morgen ....
Ik kijk nu al uit naar vanavond.
Kga mij eens een snelheidsrecordje vestigen denk ik ;-)
Post Reply