Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

blade wrote:ge gaat toch geen coureurke willen worden zeker =D>
baneet gij :-D
in den donkere zie ik mij gewoon nie echt off road gaan
het is soms overdag in de klare al moeilijk om recht te blijven, laat staan 's avonds als je geen steek voor de ogen ziet
die avondlijke toerkes is gewoon om ewa extra kilometerkes te doen in de week. Beter da als op café te gaan e 8)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

oei gunther da is minder.Zie maar da je snel beter word.Vandaag toerke gemaakt met fiets zo een 77km van hier naar merchtem daar aangepikt op de land van asse route die 40km is en dan terug naar Dendermonde. Was wel serieus glooiend parkoer,amaai mijne frak ze hebben daar serieuse kuitenbijters zenne. had 25.2gem en 3uur en 4min over gedaan =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

awel Daaf dat is just liever trappen dan blijven hangen :lol: zeg laagvlieger ik denk dat gij beter in de koers gaat rijden jong hallo zeg aan u kan ik nooit volgen in kmters :roll:
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Gun*666 wrote::cry: :cry: kom juist van de doktor ik zit met een geknelde zenuw tussen mijn ruggewervel pfff :( is wel pijnlijk moet ik zeggen .
Als het tegen maandag niet beter is met de medicatie moet ik onder de plakken en bij ne kraker of kine.. #-o
Heb daar ook meegezeten - zenuw zat wellicht al jaren geblokkeerd, alleen als daar ontstekingen opkomen #-o #-o #-o
Medicatie, kine........helpt niet veel want daarmee komt die zenuw niet terug op haar oorspronkelijke plaats........tot ik bij ne chiropractor bent terecht gekomen =D> =D> =D> =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

e sorry voor de vraag crash biker maar ne chiropractor :cry: wa is da voor iets :oops: daar heb ik nog niet van gehoord,of is da dialect :-)
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Hey bedankt he mannen ver de bezorgdheid en van diene chiropractor had ik ook nog ni gehoord maar heb is effe opgezocht http://www.chiropractor.be/ en ziet er wel aantrekkelijk uit :wink: thx voor de tip =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

zeg als ge diene 1e foto ziet tis daar precies nie gewoon :roll:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

zeg mannen die pillen doen hun werk wel goed vind ik .De pijn is er toch van weg maar ik voel toch wel nog dat er iets is . Maandag onder de plakken dus en dan verdere behandeling #-o

Maar ik ga toch mee nor Heverle zal wel lukken denk ik :lol: dus voor de gene die mee willen kwart na 7 op de parking van delhaize (in sint-gillis ) ja tis vroeg mor anders word het echt wel laat eer we terug zijn en het is toch een 50 min rijden .
Dus laat iets weten dat we daar niet voor niets staan te schilderen he =D>

Greetzzzzzz......
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Den "helft van Vlaanderen" gaat zondag naar Heverlee zeker ? :-D :-D
Wij zakken ook af met ne man of 8.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Een heel mooie tt gereden in Heverlee met den Laagvlieger en zijn twee werkmakkers in een stralende zon met een 68 km en een gemiddeld van 20.62 en ongeveer 850hm's dus wel pittige beklimmingen en afdalingen om u tegen te zeggen max 62 gereden in afdaling :wink:
Alles was dik in orde moet ik zeggen =D> naar het schijnt een 2600 deelnemers en toch alles vlot verlopen ze hebben dat ginder goed georganizeerd =D>
Post Reply