09/02/08 - PEER
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De 25km gaat ook een stukske naar buiten.
Het mooiste zou zijn om gewoon de 40km te blijven volgen tot aan de bevoorrading, maar ik weet niet of ze je een afwijking van het parcour gaan toestaan om van de bevoorrading tot aan de start terug te rijden .. je zou dan wel binnen de basis kunnen blijven en ongeveer een 22km gefietst hebben.
Het mooiste zou zijn om gewoon de 40km te blijven volgen tot aan de bevoorrading, maar ik weet niet of ze je een afwijking van het parcour gaan toestaan om van de bevoorrading tot aan de start terug te rijden .. je zou dan wel binnen de basis kunnen blijven en ongeveer een 22km gefietst hebben.
Je weet toch wel hoe snel je gemiddeld rijdt?Edlisjas wrote:Ik kom morgen ook af, hoe lang hebben jullie ongeveer over de tocht gedaan vandaag? Kwestie om een idee te hebben hoe laat ik terug thuis ben morgen. Ik weet ook wel dat niet iedereen even snel of traag is maar ik ben een gemiddelde biker
Hou er rekening mee dat je hier enkele km/h minder snel zal uitkomen dan je gewend bent in deze streek....
Ik had een gemiddelde van net geen 20km/h terwijl ik normaal gezien toch rond de 22-24 zit in deze buurt. Mijn nightshift kan er ook iets mee te maken hebben...
- Timberwolve
- Mountainbiker
Post by Timberwolve »
Vandaag met de collega's de 40 gedaan en ik moet zeggen ... het beste van de tocht ligt binnen de draad
mooie technische stroken vooral die aan de taxi-baan waar we ook konden genieten van het opstijgend geweld
voor de rest vlot berijdbaar en idd aan dit parcours kunt ge u mispakken t.o.v. de rest in deze streek
een goeie spaghetti achteraf en dan nog enkele Leffe's, 't was een mooie dag en wat een weer
C u guys next year
mooie technische stroken vooral die aan de taxi-baan waar we ook konden genieten van het opstijgend geweld
voor de rest vlot berijdbaar en idd aan dit parcours kunt ge u mispakken t.o.v. de rest in deze streek
een goeie spaghetti achteraf en dan nog enkele Leffe's, 't was een mooie dag en wat een weer
C u guys next year
-
snelle harie
- Mountainbiker
Post by snelle harie »
Allez, ik lees het al, onze militairen hebben weer een leuke dag gehad...
En wij maar werken.
Gelukkig dat we morgen ook kunnen gaan fietsen!
Modder of geen modder, als er maar een lekkere Leffe klaaar staat morgen...
En wij maar werken.
Gelukkig dat we morgen ook kunnen gaan fietsen!
Modder of geen modder, als er maar een lekkere Leffe klaaar staat morgen...
De korte afstand loopt ook een gedeelte buiten de basis maar wel heel beperkt. Aan de bevoorrading zit je ongeveer aan 17 km, daarna moet je nog een dikke kilometer tot aan de uitgang van de basis rijden. Buiten de basis krijg je nog een kleine zevental kilometer voor de wielen geschoven, maar het grootste deel hiervan is asfaltGf biker wrote:Ik kom morgen met mijn zoontje de 25 bollengaat die ook buiten de basis of blijft de korte afstand er binnen? En op welke afstand ligt de bevoorrading dan??
- cateye
- Mountainbiker
Na onze deelname van 2004 en 2007 komen wij vanuit het verre Overijse
nog eens naar deze mooie tocht
Vorig jaar heb ik er een video gemaakt
http://users.skynet.be/ivandh/PEER2007.htm
Groeten Ivan
OVERIJSE 30 MAART 26-46KM TOERTOCHT
nog eens naar deze mooie tocht
Vorig jaar heb ik er een video gemaakt
http://users.skynet.be/ivandh/PEER2007.htm
Groeten Ivan
OVERIJSE 30 MAART 26-46KM TOERTOCHT
- S-WORKS BIKER
- Mountainbiker
Post by S-WORKS BIKER »
gisteren mooie tocht gereden 40km, maar denk dat ze vandaag 22km file gaan rijden op de basis
Door de lage zon heb ik wel enkele pijlen gemist
Door de lage zon heb ik wel enkele pijlen gemist