09/02/2008 Doomkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Ondertekende + Mojo + de enige echte Rockrider komen ook af.
We gokken op een 23.5 gemiddelde waarbij Mojo ons beiden een demonstratie zal tonen van klasse en onversneden talent gekoppeld aan een dieet van sla en tailoren fruit, dit in tegenstelling tot the Rockrider die het houdt bij een lekkere volgespoten biefstuk en de eindjump van een pistier. Ondergetekende houdt het traditioneel bij een stutte en veel wilskracht.
Je kunt ons verwachten rond 08.30u en dames, keep an eye on your back want de rockrider slaat onverwachts toe
We gokken op een 23.5 gemiddelde waarbij Mojo ons beiden een demonstratie zal tonen van klasse en onversneden talent gekoppeld aan een dieet van sla en tailoren fruit, dit in tegenstelling tot the Rockrider die het houdt bij een lekkere volgespoten biefstuk en de eindjump van een pistier. Ondergetekende houdt het traditioneel bij een stutte en veel wilskracht.
Je kunt ons verwachten rond 08.30u en dames, keep an eye on your back want de rockrider slaat onverwachts toe
Last edited by berendrieske on Fri 08 Feb 2008 21:30, edited 1 time in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Zo,ik ben er ook klaar voor.Morgen staat er een dagje biken op het program.In de voormiddag de groten toer in Nieuwpoort ne keer gaan doen en vandaar uit rechtstreeks pepeetje gaan oppikken om dan samen terug naar Doomkerke te komen om de 45 er nog ne keer bij te lappen.
We zien het volledig zitten!!!!
We zien het volledig zitten!!!!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Goe zot alleszins.veeteeteetje wrote:In de voormiddag de groten toer in Nieuwpoort ne keer gaan doen en vandaar uit rechtstreeks pepeetje gaan oppikken om dan samen terug naar Doomkerke te komen om de 45 er nog ne keer bij te lappen.
Door werk-
-
Safari Chris
- Mountainbiker
Post by Safari Chris »
Klinkt allemaal zalig
om te rijden. Morgen kom ik met de kleine (15jaar)
de rit doen. Zijn 1e
Prachtig weer voorspelt

- Moustache
- Kerstman
Ja, zonder remmen zou ik het ook niet proberen.kenny wrote:Ik mischien met NIEUWE bike (als morgenochtend de remmen eropstaan als ik hem ga halen)Moustache wrote:Een uur of drie geleden was het nog zonder bike... Hopelijk is dat euvel al hersteldSuPaH FLY wrote:Ik ben der ook bij maar zonder moteurke![]()
![]()
![]()