De Stuka en 't vrouwke zullen er ook zijn.
10/02/08 Waregem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
De pijltjes zijn geel en groen en er staat "falos" op (denk ik).timothyd wrote:Vandaag rap naar Gavers geweest om pics te maken, had er nog liggen van vorige zomer en heb er dan maar meteen een slideshow van gemaakt. Kzag ook pijltje van een TT, zou het die van waregem zijn ?
T waren oranjeBiky burger wrote:De pijltjes zijn geel en groen en er staat "falos" op (denk ik).timothyd wrote:Vandaag rap naar Gavers geweest om pics te maken, had er nog liggen van vorige zomer en heb er dan maar meteen een slideshow van gemaakt. Kzag ook pijltje van een TT, zou het die van waregem zijn ?
Zoals vorige week gezegd klopt mijne voorspellingtimothyd wrote:Hoi,
Volgends mij zal het weer (al is dat heel moeilijk om te voorspellen als het nog een week is) best goed zijn, niet veel wind, redelijk warme temperaturen. Ik weet het te zeggen als het zou veranderen.
Het is zelfs beter...genoeg redenen om naar waregem af te zakken.
ps: Folderkes mtb-you zullen der ook liggen op de TT tafel
- Vl-ardenner
- Mountainbiker
Post by Vl-ardenner »
Prachtige toertocht! Schitterend weer!
Proficiat aan de organisatoren voor uitpijling, prachtig parcours & prima bevoorradingen.
Een verslag volgt eerstdaags op mijn blog!
Vl-Ardenner
Proficiat aan de organisatoren voor uitpijling, prachtig parcours & prima bevoorradingen.
Een verslag volgt eerstdaags op mijn blog!
Vl-Ardenner
Het was -0.6°C dus heb ik die korte broek maar laten liggen in de kast
Was dus van plan de 50 te doen, heb toch besloten om de 35 te doen.
Goede organisatie, beetje aanschuiven aan afspuitstand maar er waren voldoende slangen hoor Ik vond dat het nog veel asfalt was ? ...bevoorrading ook in orde. Geen platte banden dus meer heb ik niet nodig Proficiat aan organisatie.
En myne prognose voor t weer die ik 7 dagen geleden zei klopt he
Goede organisatie, beetje aanschuiven aan afspuitstand maar er waren voldoende slangen hoor Ik vond dat het nog veel asfalt was ? ...bevoorrading ook in orde. Geen platte banden dus meer heb ik niet nodig Proficiat aan organisatie.
En myne prognose voor t weer die ik 7 dagen geleden zei klopt he