09/02/2008 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stoempe
Mountainbiker

vtt doomkerke

Post by stoempe »

kom zeker af met dit mooie weer en wel in de namiddag om 13h00.Eerst nog wat slapen na de nachtploeg.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Ondertekende + Mojo + de enige echte Rockrider komen ook af.

We gokken op een 23.5 gemiddelde waarbij Mojo ons beiden een demonstratie zal tonen van klasse en onversneden talent gekoppeld aan een dieet van sla en tailoren fruit, dit in tegenstelling tot the Rockrider die het houdt bij een lekkere volgespoten biefstuk en de eindjump van een pistier. Ondergetekende houdt het traditioneel bij een stutte en veel wilskracht.

Je kunt ons verwachten rond 08.30u en dames, keep an eye on your back want de rockrider slaat onverwachts toe =P~
Last edited by berendrieske on Fri 08 Feb 2008 21:30, edited 1 time in total.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo,ik ben er ook klaar voor.Morgen staat er een dagje biken op het program.In de voormiddag de groten toer in Nieuwpoort ne keer gaan doen en vandaar uit rechtstreeks pepeetje gaan oppikken om dan samen terug naar Doomkerke te komen om de 45 er nog ne keer bij te lappen.

We zien het volledig zitten!!!!
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

we zullen morgen ook met een stuk of 3à4 zijn
see you tomorrow
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote:In de voormiddag de groten toer in Nieuwpoort ne keer gaan doen en vandaar uit rechtstreeks pepeetje gaan oppikken om dan samen terug naar Doomkerke te komen om de 45 er nog ne keer bij te lappen.
Goe zot alleszins. #-o Nu, ondertussen is de baan niet zonder volk.
Door werk- :( en heemkundige verplichtingen (zondag cafédienst in 't lokaal van de Heemkundige Kring) :drunk: is het bikeweekend hier beperkt tot 1x Doomkerke in de voormiddag. Vorig jaar voor het eerst gereden en me als een voor de streek goede tocht bijgebleven.
Safari Chris
Mountainbiker

Post by Safari Chris »

Klinkt allemaal zalig :drunk: om te rijden. Morgen kom ik met de kleine (15jaar) :-D de rit doen. Zijn 1e =D> Prachtig weer voorspelt =D> =D>
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Ik ben der ook bij maar zonder moteurke [-o<
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

SuPaH FLY wrote:Ik ben der ook bij maar zonder moteurke [-o<
Een uur of drie geleden was het nog zonder bike... Hopelijk is dat euvel al hersteld :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Moustache wrote:
Een uur of drie geleden was het nog zonder bike... Hopelijk is dat euvel al hersteld :wink:
Ik mischien met NIEUWE bike (als morgenochtend de remmen eropstaan als ik hem ga halen) [-o< [-o< [-o< [-o<
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

kenny wrote:
Moustache wrote:
Ik mischien met NIEUWE bike (als morgenochtend de remmen eropstaan als ik hem ga halen) [-o< [-o< [-o< [-o<
Ja, zonder remmen zou ik het ook niet proberen. #-o #-o #-o
Post Reply