10/02/08 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

@opper: Thx voor adres !

Ja idd, weer kan veel doen. Maar zoooo goed zal het nu toch ook weer niet zijn hoor. Gewoon aangenaam :)
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

ze geven inderdaad een lentezonnetje voor het weekend , zet de tafelkes maar buiten zondag :lol:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Misschien zondagmorgen ook aanwezig voor deze TT.

Nog aant twijfelen om wat snelheid op te doen met mannen van de Willem Tell of af te zakken naar Waregem :-?
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Als ik het mij goed herrinner zal deze TT waarschijnlijk (ofwel in de omgekeerde richting worden gereden) via de oude treinroute richting Spitaelbossen (Wortegemse bossen) gaan om dan over Anzegem (Heirweg) en Vichte naar Zwevegem (kanaalzone & spoorwegbedding) te trekken. Dit zou het verste punt moeten zijn, waar er ook ergens een drankstop is nabij de oude pannenfabriek in Sasegem.
Na deze bevoorrading wordt de tocht verder gezet naar De Gavers Harelbeke /Deerlijk om dan via Beveren-Leie en Desselgem richting Waregem te fietsen.
In Waregem (ongeveer +/- 1 km v/h Gaverke) gaat het naar het sportstadion waar er langs de Zuiderlaan via een smal brugje nog een mooi stukje off-road wordt aangedaan die weinige andere TT's van de streek gebruiken.
Heel veel Hm'ers zitten er niet in, deze is normaal gezien altijd goed berijdbaar.
Kortom een mooie Toertocht met veel variatie die eveneens kan rekenen op een goede organisatie!

Zo was het toch bij de drie vorige edities! =D> =D> =D>
stoempe
Mountainbiker

vtt waregem

Post by stoempe »

met dit schitterend weer in het vooruitzicht moogt ge mij zeker verwachten. :-D :-D :-D :-D
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Beveren leie en desselgem ? Dat belooft :-D :-D heb daar al 2x platgereden.
stefv
Mountainbiker

Post by stefv »

Ik kom ook als ik gerecupereerd ben van vandaag mooie maar zware tocht in peer (Kleine Brogel )
stefv
Mountainbiker

Post by stefv »

Ik kom ook als ik gerecupereerd ben van vandaag mooie maar zware tocht in peer (Kleine Brogel )
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Vandaag rap naar Gavers geweest om pics te maken, had er nog liggen van vorige zomer en heb er dan maar meteen een slideshow van gemaakt. Kzag ook pijltje van een TT, zou het die van waregem zijn ?

barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:Misschien zondagmorgen ook aanwezig voor deze TT.

Nog aant twijfelen om wat snelheid op te doen met mannen van de Willem Tell of af te zakken naar Waregem :-?
Hey Knurreke...
nie twijfelen ...afkomen.
Morgen zit ik in jou wiel ,dan moogde gij zondag u beetje wegsteken achter mijn afgetraind lichaam hihi
tot morgen
Post Reply