in de makro nu in reklame
voor 109 euro, voor 3 fietsen op te monteren ben er heel
tevreden van.
Welke fietsendrager ?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ben met m'n twinnyload ook al héél vaak richting ardennen getrokken, en heb er toch al verschillende keren problemen door gehad oa 1 x die bout waarmee je dat spul op je crank bevestigd losgekomen, kzag ineens nog maar 1 fiets op het rekske staanKanimanilski wrote:Wij hebben hier zelf twinny load voor 2 bikes. Crank fietsbevestiging. En ik wil gerust zeggen dat ik het iedere week zonder enig probleem gebruik en dat ik er gerust naar de ardennen mee zou hossen.Swannie wrote:koop het niet!! (en als je het toch wilt kopen, koop dan aub de mijneparring wrote:kijk eens bij twinny load, eenvoudig te monteren en scherp van prijs) hierbij monteer je je fietsen op de crank, dit is om problemen vragen... fietsen staan ook véél te los hier op.
Thule is gewoon dé top in auto-accesoires
Met een TL zie je de fietsen ook echt heel hard bewegen, op een euroway heb je dat toch véél minder. Maar het gaat natuurlijk e, zolang je niet te rap rijdt (vanaf 140-150km/u lijkt het of je fietsen eraf gaan vliegen
dé ideale fietsdrager bestaat natuurlijk niet, het optimale is dat je je fiets in de auto kan zetten...
280€? Dan kocht ik me een Thule, voor dat geld heb je er één voor drie fietsen. (euroway)Angelo wrote:Bedankt iedereen voor jullie antwoord.
Ik overweeg idd om de Spinder Falcon RC-3F te kopen ...
Bij Sport44 komt hij op 279,95 euro. Lijkt me best een goede prijs. Of is Sport44 niet te vertrouwen ?
- Lilleputter
- Mountainbiker
Post by Lilleputter »
Ben ook opzoek naar een fietsendrager voor op trekhaak. Heb de Thule Euroway 947 op het oog, iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?
- iron gonzo
- Mountainbiker
Post by iron gonzo »
ik heb hier op het forum, een thule gekocht voor mijn zus en haar fiat punto (of zoiets)
zo een dat je achter op de koffer hangt
(ps bedankt voor de vlotte afhandeling, ook al had ik het verkeerde telefoonr doorgegeven aan mijn kennis
)
blijkt hij dus niet te passen door het spoilertje dat er op hangt!!
nu ja, dat heb ik nu pas kunnen zien, daar hij met verzending hier naar toe is gekomen. het was dus gokken of hij ging passen of niet.
hou er dus rekening mee dat als je getunde wagen hebt de fietsdragers niet altijd passen!!
ik ga dus nu zelf een tussenstuk maken, zodanig dat het bevestigingsysteem de spoiler overbrugt
zo een dat je achter op de koffer hangt
(ps bedankt voor de vlotte afhandeling, ook al had ik het verkeerde telefoonr doorgegeven aan mijn kennis
blijkt hij dus niet te passen door het spoilertje dat er op hangt!!
nu ja, dat heb ik nu pas kunnen zien, daar hij met verzending hier naar toe is gekomen. het was dus gokken of hij ging passen of niet.
hou er dus rekening mee dat als je getunde wagen hebt de fietsdragers niet altijd passen!!
ik ga dus nu zelf een tussenstuk maken, zodanig dat het bevestigingsysteem de spoiler overbrugt
- Lilleputter
- Mountainbiker
Post by Lilleputter »
Bedankt voor je reactie.spuiterke wrote:heb een thule euroway 945
En het monteren van 2 mtb's gaat eenvoudig of is er plaatsgebrek?