09/02/2008 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sofeurken
Mountainbiker

doomkerke

Post by sofeurken »

@knurrebikers-lady ;tzal aan den ouden vaart wel een wree technisch parcoursken zijn,ze hebben daar heel veel bomen afgezaagd,doe maar uw boomzage me
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Re: doomkerke

Post by Knurrebikers lady »

chaufeurken wrote:@knurrebikers-lady ;tzal aan den ouden vaart wel een wree technisch parcoursken zijn,ze hebben daar heel veel bomen afgezaagd,doe maar uw boomzage me
Ja, mijn liefde voor de natuur is groot !

PS: Waar hebt ge mij tussen de bomen gezien toch ???
Guest

Post by Guest »

Na 6 weken indoor spinning in Okinawa Aalter door polsblessure, gaan we zaterdag eens afzakken op aanraden van Knurrebikers lady.

Veel modder te verwachten of eerder bosrijk parcours, de bomen langs de vaart niet meegeteld ?
't Is maar om te weten welke banden dat we moeten leggen .

Greetinz
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Moustache wrote: :roll: Kunt ge een stukske met den auto doen? :roll:
#-o
Je moet ander eens aan de cowboy vragen of je zijn "vélo met moteurke" niet moogt gebruiken :lol:
Knurrebikers lady
Mountainbiker

Zoef de haas wrote:Na 6 weken indoor spinning in Okinawa Aalter door polsblessure, gaan we zaterdag eens afzakken op aanraden van Knurrebikers lady.

Veel modder te verwachten of eerder bosrijk parcours, de bomen langs de vaart niet meegeteld ?
't Is maar om te weten welke banden dat we moeten leggen .

Greetinz
Aha, goe bezig !
Moest ge alleen zijn, stuur me een pb'tje. Ge kunt dan met ons meerijden.

Grtjs,
Fabienne
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Heb al pijlen zien hangen.de pijlen zijn in het wit. heb gezien dat er splitsing in beernem net voor de brug. de 25 gaat naar rechts de 50 rechtdoor. de 50 rijdt langs het parcour van sven van tornhout. de 25 rijdt de dreef in die uitkomt op de planterij van schepers in maria - aalter. Ook morgen zal ik van de partij zijn.
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

Iemand die kan zeggen hoe nat 't er bij ligt ? Kwestie om voordeel te hebben tov de teamleden :P en te weten welke banden 'k moet gebruiken..... Wel zin om de Furious Fred nog 's te gebruiken, maar 't zal mss niet de juiste keuze zijn :-D
Knurrebikers lady
Mountainbiker

swentibold wrote:Heb al pijlen zien hangen.de pijlen zijn in het wit. heb gezien dat er splitsing in beernem net voor de brug. de 25 gaat naar rechts de 50 rechtdoor. de 50 rijdt langs het parcour van sven van tornhout. de 25 rijdt de dreef in die uitkomt op de planterij van schepers in maria - aalter. Ook morgen zal ik van de partij zijn.
Inderdaad. Mijn ventje rijdt elke dag langs ginder naar zijn werk en zei me goed op te letten.
Bordje parcours 50 km hangt net voorbij de 2e brug van de spoorweg. Let wel: hier zou je NIET moeten afslaan. Net over deze brug van de spoorweg hangt nog een pijltje waar ge een slag moet inslaan.

Dus be aware !
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik kom ook af, weliswaar verzeker in de namiddag wegens warmer weer.
Kan ik nog eens mijn korte broek aandoen :P
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Was vorig jaar een zalige tocht, dus ik kom zekers af.
Morgen rond 9u start ik samen met enkele maten.
Post Reply