HOUFFALIZE 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

:bounce: :bounce: voila se 8) heb me net ingeschreven voor de open klasse, ga nu toch een betere startplaats hebben als vorig jaar, stond in de voorlaatste box ongeveer als 160ste :roll:

ben benieuwd wat we voorgeschoteld gaan krijgen aan de brandweer, dacht toch dat daar nu het 4x parcours is. :-?

Als ik zo naar het parcours kijk op de site komen we toch nog altijd op de weg uit aan de brandweer, ik vraag me alleen af hoe stijl het daar naar beneden gaat gaan. Was vorig jaar de moeite. :lol: :lol:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

bosse wrote:ik hoop dat die afdaling en klim naast het 4 cross parcours er nog inzit
Brandweer zal er nog inzitten.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Klopt het dat het ter plaatste te betalen is ook indien je nu reeds ingeschreven hebt op chronorace?
Ik zie nergens een bankrekeningnummer, enkel een mededeling . . .
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Ing.Frag wrote:Klopt het dat het ter plaatste te betalen is ook indien je nu reeds ingeschreven hebt op chronorace?
Ik zie nergens een bankrekeningnummer, enkel een mededeling . . .
Khad een mailtje gestuurd omdat het voor mij ook niet duidelijk was. En je moet idd terplaatse betalen.
stiffmeister
Mountainbiker

Post by stiffmeister »

met een funklasse-vergunning moet je dan in de open wedstrijd deelnemen ?
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

K' heb me ook ingeschreven voor openwedstrijd met verg.
Maar als je op die link klikt verschijnt er bovenaan inschrijven Masters!?

Mailtje naar organisatie (chronorace) gestuurd en bericht terug gekregen dat ze mijn inschrijving hebben aangepast naar Open ipv Masters.

Maar de Link "inschrijven open wedstrijd" is nog niet aangepast!?Als je er op klikt zit je nog steeds bij Masters??
(Enkel als je het in het Nederlands doet!Bij de andere talen kom je wel bij open wedstrijd terecht!?)

Discriminatie :lol:
Post Reply