wie koerst met de lichtste fiets
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
De lichste stukken vind ik meestal de mooiere, maar het is zoals bij vrouwen, van de schoonste ben ik soms wa bang..........
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
patjebike wrote: oh ja en plaats je granny er maar op!
Is het zo ne straffe kost daar (echt mtb parcours)?
Ga je dit jaar weer?
@Jimi: 100 gram op nen band maakt voor mij een behoorlijk verskill hoor!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Das zeer straf,zomaar gratis en voor niks iets gekregen van die Nederlander?
Die moet toch serieus wat kompasie gehad hebben met u?
Je bent toch zeker dat het zonder bijbedoelingen was?
Vroeger zette ik mijn M5 op ongeveer 8 kg rond voor de strandraces,daar was dat nog net te doen,maar
daarna verbouwde ik hem altijd met verende vork erin,wat zwaardere(betere) remmen,zwaardere banden om
wat meer komfort te hebben en een kleinere kans op breuk, en de fiets is uiteindelijk maar voor een klein percentage
verantwoordelijk voor de geleverde prestaties,t'is op de eerste plaats de man(vrouw) zijn beentjes en de motor die het moeten doen!
Meirhaeghe,Paulissen en de andere toppers op nen bakkers-mtb van 15 a 20 kg zullen u ook nog hun achterste laten zien!
Die moet toch serieus wat kompasie gehad hebben met u?
Je bent toch zeker dat het zonder bijbedoelingen was?
Vroeger zette ik mijn M5 op ongeveer 8 kg rond voor de strandraces,daar was dat nog net te doen,maar
daarna verbouwde ik hem altijd met verende vork erin,wat zwaardere(betere) remmen,zwaardere banden om
wat meer komfort te hebben en een kleinere kans op breuk, en de fiets is uiteindelijk maar voor een klein percentage
verantwoordelijk voor de geleverde prestaties,t'is op de eerste plaats de man(vrouw) zijn beentjes en de motor die het moeten doen!
Meirhaeghe,Paulissen en de andere toppers op nen bakkers-mtb van 15 a 20 kg zullen u ook nog hun achterste laten zien!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
jimi wrote:ik zie liever mijn madam haar achterste als't voor u nie geeft.......op ne scale van net geen 10 kilo
Wij ook, foto please?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
De kant van welke voor?jimi wrote:kemmer wel ene van haar eerste overwinning,maar die is van de voorkant
Madame koerst? Goed zo!