@opper: Thx voor adres !
Ja idd, weer kan veel doen. Maar zoooo goed zal het nu toch ook weer niet zijn hoor. Gewoon aangenaam :)
10/02/08 Waregem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Misschien zondagmorgen ook aanwezig voor deze TT.
Nog aant twijfelen om wat snelheid op te doen met mannen van de Willem Tell of af te zakken naar Waregem
Nog aant twijfelen om wat snelheid op te doen met mannen van de Willem Tell of af te zakken naar Waregem
Als ik het mij goed herrinner zal deze TT waarschijnlijk (ofwel in de omgekeerde richting worden gereden) via de oude treinroute richting Spitaelbossen (Wortegemse bossen) gaan om dan over Anzegem (Heirweg) en Vichte naar Zwevegem (kanaalzone & spoorwegbedding) te trekken. Dit zou het verste punt moeten zijn, waar er ook ergens een drankstop is nabij de oude pannenfabriek in Sasegem.
Na deze bevoorrading wordt de tocht verder gezet naar De Gavers Harelbeke /Deerlijk om dan via Beveren-Leie en Desselgem richting Waregem te fietsen.
In Waregem (ongeveer +/- 1 km v/h Gaverke) gaat het naar het sportstadion waar er langs de Zuiderlaan via een smal brugje nog een mooi stukje off-road wordt aangedaan die weinige andere TT's van de streek gebruiken.
Heel veel Hm'ers zitten er niet in, deze is normaal gezien altijd goed berijdbaar.
Kortom een mooie Toertocht met veel variatie die eveneens kan rekenen op een goede organisatie!
Zo was het toch bij de drie vorige edities!

Na deze bevoorrading wordt de tocht verder gezet naar De Gavers Harelbeke /Deerlijk om dan via Beveren-Leie en Desselgem richting Waregem te fietsen.
In Waregem (ongeveer +/- 1 km v/h Gaverke) gaat het naar het sportstadion waar er langs de Zuiderlaan via een smal brugje nog een mooi stukje off-road wordt aangedaan die weinige andere TT's van de streek gebruiken.
Heel veel Hm'ers zitten er niet in, deze is normaal gezien altijd goed berijdbaar.
Kortom een mooie Toertocht met veel variatie die eveneens kan rekenen op een goede organisatie!
Zo was het toch bij de drie vorige edities!
Hey Knurreke...Knurrebikers lady wrote:Misschien zondagmorgen ook aanwezig voor deze TT.
nie twijfelen ...afkomen.
Morgen zit ik in jou wiel ,dan moogde gij zondag u beetje wegsteken achter mijn afgetraind lichaam hihi
tot morgen