Lier en omgeving?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

bumble bee wrote:Pas verhuisd naar Lier!! Ga mijn thuis ritten wel missen, als je weet dat ik van het Vlaams-Brabantse Hageland kom! Het is hier wel maar een platte pannenkoek, het pallieter-land!:wink: Al wie zin heeft om samen te rijden laat maar weten, off - or on the road maakt niet uit.

groeNtjes bumble bee
graag, na de examens zal ik u met plezier wat wegwijs maken :wink:

en zo plat als ne pannenkoek? wij hebben wel bruggen eh (sence the sarcasm #-o )
Nee inderdaad, je zult er wel een beetje op achteruit gegaan zijn, maar dan lijkt ineens de hagelandse chrono zo'n fantastische rit wat het allemaal weer goed maakt :wink:
bumble bee
Mountainbiker

Post by bumble bee »

idd bruggen zijn er wel in overvloed :wink: Heist on the hill is natuurlijk niet heel ver!
Maar swat moet niet altijd omhoog en omlaag gaan om fun te hebben!
Succes met de examen en ondertussen zal ik hier zelf wat verkennen!
groeNtjes
bumble bee
Mountainbiker

Post by bumble bee »

Iemand die toevallig morgen ook op de fiets kruipt?? Heb ondertussen al een paar stukjes Lier ontdekt! Anders ritje in een andere provincie zie ik ook wel zitten!

doei
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

ik denk het wel maar ik moet wel richting stad
met de velo lekker vroeg

enkel op de baan .
bumble bee
Mountainbiker

Post by bumble bee »

Is dat dan Lier stad of Antwerpen stad?:-? Want naar Lier is niet ver aangezien ik knal in het midden woon! :lol:
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

bumble bee wrote:Is dat dan Lier stad of Antwerpen stad?:-? Want naar Lier is niet ver aangezien ik knal in het midden woon! :lol:
antwerpen :wink:
hurmie
Mountainbiker

Post by hurmie »

ik kom regelmatig in het weekend in kessel en aangezien dit kort bij lier is zou ik ook wel eens een tourke willen doen zodat ik daar de omgeving ook wat leer kennen want ik ben zelf van limburg.
als ik optijd iets weet kan ik altijd mijn fiets meenemen en naar een plaats komen in de omgeving die ik ondertussen wel een beetje ken.
groeten
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

bon, mijn examens zijn afgerond en de bikegoesting swingt de pan uit...

dus... Wie, wat waar en wanneer ?
vertel het mij maar :-)
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

Zou het niet mogelijk zijn om een parcours uit te stippelen dat voor een groot gedeelte offroad is. Eventueel vanuit Lier vertrekken. Ikzelf woon in Duffel ( de Mijstraat) en als ik op de baan ga trainen na m´n werk(in Sint Katelijne Waver) ken ik toch een paar leuke offroad stukken.
Zo kunnen we eventueel eens afspreken met een paar man he.?

Trouwens: Ik heb opgevangen dat er in Putte een Bloso route zou komen. Weet iemand of dit klopt en waar er informatie over te vinden is?
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

ik kan tussen lier en Nijlen wel wat kilometertjes combineren, maar volledig offroad gaat ge niet echt vinden :-)

meer naar Bevel en etc kan op kruiskesberg enzo ook wel redelijk wat vinden...

Goesting om een tripke te gaan maken ?
Post Reply