Oud-Heverlee - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

tyro13 wrote:Ik geb de 2 vaders ook gezien met de 2kleine pagadders, super hoor jong geleert is... Ik zal nog wat moeten wachten,2 jaar is nog te vroeg zeker :drunk:
dat waren wij...dat is een funny parcours om met kids te gaan rijden, niks extreem!

Dat gele pijltje dat ge gezien hebt is inderdaad de verbinding naar Overijse
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

iemand idee over staat?
TIENEN
Mountainbiker

Post by TIENEN »

Vandaag een kleine 50 km gereden (combinatie rood - blauw en stukken tussendoor -- )

de Bloso route was zeker niet te glad, wel natuurlijk beetje modder wat het zwaarder maakt dan anders
overal kunnen rijden, niet teveel diepe plassen en als je wou kon je overal langs rijden (ook op stuk evenwijdig met een grote baan)

stukken tussenin -- op de paden waar bij geen fietsers komen -- dus ook geen sporen zichtbaar - wel glad door vele blaren en dikke humuslaag
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

wegens te laat aankomen op de TT van Braine heb ik vandaag dit toertje nog eens gereden, het lag er zeer leuk bij, beetje vettig maar dat maakte het plezanter

vertrokken aan sporthal van Heverlee, daar dan de volledige toer gedaan en nog eens extra de rode lus. Alles goed voor een 68km dolle mtb-pret.

vier hertjes gezien en een eekhoorntje, oneindig veel vogeltjes gehoord (en iets minder gezien). De natuurpracht, daar doen we het toch voor he (ale ikke toch :wink: )
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Za gereden en toen was ' t plezant.

Vandaag ook, maar 'k was een modderkuiken en 't was toch wel zwaar (misschien te wijten aan looptraining op zondag). Blauw en Rood gedaan en 'k was toch blij dat het gedaan was....
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ha, waart gij dat .. het is nogal vettig tegenwoordig, inderdaad.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

A d r i wrote:Ha, waart gij dat .. het is nogal vettig tegenwoordig, inderdaad.
Waart gij die op dat paard dan want 'k kan me gene biker herinneren ? :-D
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik heb er een paar voor m'n deur zien passeren..
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

vandaag zwaar maar ik kon gewoon niet thuisblijven. met men nobby nics ben ik nog 1 keer op menen bek gegaan , in pecro
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

We zijn gisteren de rode en de blauwe route gaan doen,deze lag overal goed berijdbaar, bijna geen plas gezien,ben wel plat gereden door een nagel van 8cm, die zat op de kop in men band en dan langs de zijkant er terug door,met resultaat dat ik voor ik stilstond ,men wiel toch nog een drie toeren gedaan had en die nagel heeft diepe krassen getrokken op men HS 33 en kader, jammer.
Er ontbrak op de blauwe route 1 bordje,ni erg, maar we hebben daardoor wel een mooie klim gemist.
Het blijft voor mij toch prachtig ginder, maar zeer zware klimmen, nochtans zijn we er al drie op alle klimmen opgeraakt zonder af te stappen,dat was in Oktober niet waar,toen waren we net begonnen en stonden we meer te voet
Post Reply