de eerste (kilo)meters op mijn Trekje afhaspelen ....
09/02/08 - PEER
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Een delegatie van de Heidetrappers zal ZATERDAG ook aanwezig zijn. Vind het altijd een sportieve tocht op de basis! Al een paar keer goed afgezien!!!
Enkele jaren wat zwaar weer gehad, maar dat zal dit jaar wel anders zijn, vermits er nu zeker 10 dagen droog weer is voorspeld.
Het goede doel mag ook wat hebben.
Enkele jaren wat zwaar weer gehad, maar dat zal dit jaar wel anders zijn, vermits er nu zeker 10 dagen droog weer is voorspeld.
Het goede doel mag ook wat hebben.
We hebben vandaag alles op en top in orde gekregen. We zijn er dan ook helemaal klaar voor. Laat de soldaatjes morgen maar afzakken naar KB. Die kunnen in de voormiddag al de eerste sporen trekken. Zaterdag kunnen de Die-hards zich uitleven op ons exclusief parcours.
Met het mooie weer dat men voorspelt, zal morgen en zeker zaterdag bijna alles opgedroogd zijn en dat maakt het alleen nog plezanter. Hopelijk kunnen we jullie verwennen met een onvergetelijke tocht.
Veel succes en tot in KB.
Met het mooie weer dat men voorspelt, zal morgen en zeker zaterdag bijna alles opgedroogd zijn en dat maakt het alleen nog plezanter. Hopelijk kunnen we jullie verwennen met een onvergetelijke tocht.
Veel succes en tot in KB.
-
bikemountain
- Mountainbiker
welke ingang militair domein
Post by bikemountain »
ik vraag me af welke ingang ik moet nemen om de basis binnen te komen. Ik kom van Overpelt, Kleine-Brogel. Waarschijnlijk op de baan van Kleine-Brogel naar Peer, aan de linkerkant in die grote bocht het straatje in?
Ik zou met de fiets willen komen!
Ik zou met de fiets willen komen!