09/02/08 - PEER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

butters wrote:'t Zal er wel vettig bijliggen met die regen van de afgelopen dagen zeker, niet? In ieder geval kom ik toch af, 't is al weer veel te lang geleden dat ik nog eens een deftig tochtje heb gemaakt.

Aja nog een vraagje. In dat magazine van Peer stond dat je al kan starten vanaf half 12, maar in het boekje van Fietspromo staat half 1. Wat is het nu precies?
Normaal zijn de starturen op zaterdag voorzien van 12.30 u tot 14.30 u. Maar zoals gebruikelijk laten we al vroeger starten, maar wel niet voor 11.30 u.
Wat het parcours betreft viel het gisteren nog goed mee. Ik ga nu vertrekken voor de uitpijling binnen de basis. Zal straks mijn verhaal over de staat van de ondergrond doen.
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

IK ben net terug van afpijlen binnen de basis. Dit is het voordeel als je iets op een afgesloten domein organiseert, want dan kunnen er geen pijlen weggenomen worden en heb je iets meer tijd voor de voorbereidingen. Het parcours ligt er goed bij, zelfs met de weersomstandigheden van de laatste dagen. Er zijn momenteel wel veel plassen, maar het echte modderbaggeren is heel beperkt. Met het mooie weer dat men de komende dagen voorspelt, kan de ondergrond alleen nog maar beter en droger worden. Er is dus geen reden om voor het weer thuis te blijven.

Tot op onze toertocht.
husky
Mountainbiker

Post by husky »

Wij komen ook af met een vijftal personen vanuit de kempen.
Luc, kun je een gps adres opgeven is altijd handig. =D>
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Onze vliegbasis heeft geen echt adres, maar de ingang is gelegen aan het einde van de "Onze-Lieve-Vrouwlaan" te Peer (postcode : 3990). Je kan ook de pijlen "Vliegbasis Kleine Brogel" volgen vanaf de omleidingsweg rond Peer (ring) of op zaterdag de bewegwijzering van "Fietspromo VZW".

Tot zaterdag.
Ghostrider 1
Mountainbiker

Post by Ghostrider 1 »

Ge moogt ons verwachten ,om het goede doel te steunen
hopen we voor jullie op heeeeel veeeeeeeeel deelnemers. =D> =D>

Tot zaterdag
Marcopantani
Mountainbiker

Post by Marcopantani »

Is een fotocopieke van de pas nu nodig ?
Tot zaterdag !
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

ik kom ook af, goed doel en leuk domein denk ik, ben ns benieuwd!
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Mijn collega's hebben net het deel binnen de basis afgereden. Het ligt er al een heel stuk beter bij als gisteren. Enkel aan de kop van de piste (langs de draad) zal het even modderbaggeren zijn. We hebben vandaag al een nieuw spoor getrokken langs de modder en door het gras zodat dit vettig stuk tot een minimum herleid wordt.

De veiligheid heeft gevraagd om zaterdag een vluchtige controle van de identiteitskaarten te doen (er zullen zeker geen copies genomen worden). Men moet enkel zijn identiteitskaart laten zien aan de inschrijvingen. Wachtrijen zijn dus uitgesloten.
stoffel-olmen
Mountainbiker

Post by stoffel-olmen »

@lukske

Is er een vestiaire voorzien voor de rugzakken. Want ik kom de auto naar jullie maar ga met de fiets terug richting de kempen en zou graag wat droogs aantrekken.

dan zal ik mijn identiteitskaart maar meebrengen want anders kan ik niet starten.

gr
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

stoffel-olmen wrote:@lukske

Is er een vestiaire voorzien voor de rugzakken. Want ik kom de auto naar jullie maar ga met de fiets terug richting de kempen en zou graag wat droogs aantrekken.

dan zal ik mijn identiteitskaart maar meebrengen want anders kan ik niet starten.

gr
We hebben geen bewaarplaats voor de rugzakken, maar in onze sporthal waar de kleedkamers en douches zijn, vind je wel kastjes voor je waardevolle spullen. Deze kastjes zijn wel beperkt in grootte en aantal, maar worden tijdens de MTB-tocht bijna nooit gebruikt. In het slechtste geval kan je er zelfs twee gebruiken.

Tot zaterdag (met heel veel zon)
Post Reply