DAt is elke week anders......
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
AndySasbiker wrote:het is voor te rijden dat wijlen weggaan
zeg he wat bedoelt ge met in de week welke dagen en welk uur??
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Zie da wel zitten om eens mee te rijden in de week.
Ik kan vanaf 16u meerijden, soms kan ik wel eens vroeger stoppen maar dan moet ik en het voldoende vooraf weten.
Afstand is niet echt probleem, heb enkel wat schrik van het tempo als ik de gemiddelde snelheden hier zie passeren, net iets te snel voor me
(heb 2 jaar geleden klierkoorts gehad en ondervind dat snelheid/tempo toch afgebot is
)
Ik kan vanaf 16u meerijden, soms kan ik wel eens vroeger stoppen maar dan moet ik en het voldoende vooraf weten.
Afstand is niet echt probleem, heb enkel wat schrik van het tempo als ik de gemiddelde snelheden hier zie passeren, net iets te snel voor me
ben juist terug na een anderhalf uur vlammen door de Buggenhoutse avondduister
doe ik normaal gezien wekelijks 2 keer (als het weer een beetje meezit)
voor zondag moet ik jammer genoeg passen: kzit weer met een familiefeest waar ik om 11u op den apéro verwacht wordt dus dat is wat vroeg om een deftig toerke te bollen, laat staan naar heverlee te gaan
moest er zaterdag iemand zin hebben om een lokaal toerke te bollen da ziet ik zeker zitten
't amusement in heverlee en zeker tot één dezer
doe ik normaal gezien wekelijks 2 keer (als het weer een beetje meezit)
voor zondag moet ik jammer genoeg passen: kzit weer met een familiefeest waar ik om 11u op den apéro verwacht wordt dus dat is wat vroeg om een deftig toerke te bollen, laat staan naar heverlee te gaan
moest er zaterdag iemand zin hebben om een lokaal toerke te bollen da ziet ik zeker zitten
't amusement in heverlee en zeker tot één dezer
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@blade de gunther zal wel afspreken met u hé. We zien mekaar zondag dan ok,zie maar da je goei benen hebt zal vandoen zijn 
Als het tegen maandag niet beter is met de medicatie moet ik onder de plakken en bij ne kraker of kine..
Dus ja voor zondag raad hij me aan om ni te fietsen ( om mijn strand race van volgende week niet in gevaar te brengen)
Maar als het tegen zaterdag avond opmerkelijk moest beter zijn
- flaming_jakke
- Mountainbiker
oei gun*666 tis te hopen dat het rap zal genezen want ne rug
ja flaming-jakke ge moet niet denken dat ik mij terelut ga rijden
voor mij is het nog altijd een plezierke
dus laat iets weten , zeg Daaf ge gaat toch geen coureurke willen worden zeker
ik heb van heel de week weer niet gereden
aiaiai het zal de zondag zeeeeer doen,het is veel beter dat ge eens gaat rijden in de week ik weet dat jong maar ja ge kent dat he zeggen dat ik ga rijden en ja ik moet nog vertrekken