's Avonds...
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ik ben er al vanaf. Ik had 1 week voor de vakantie en 1 week erachter.
Maandag nog architectuurstromingen gehad en gisteren Kunstgeschiedenis, en ik ben er tevreden van. Ik weet al zeker dat ik voor architectuur geslaagd ben en kunstgeschiedenis is ook goed gegaan, dus...
Aan iedereen nog veel succes, maar nu ga ik biken!!
Grtz!!
Maandag nog architectuurstromingen gehad en gisteren Kunstgeschiedenis, en ik ben er tevreden van. Ik weet al zeker dat ik voor architectuur geslaagd ben en kunstgeschiedenis is ook goed gegaan, dus...
Aan iedereen nog veel succes, maar nu ga ik biken!!
Grtz!!
- Cruzer
- Mountainbiker
Re: 's Avonds...
Daar kan het probleem wel eens liggen, wij leven namelijk op GMT+1, als het in Engeland (Greenwich) een bepaald uur is, zijn wij er al één verder.Hubertje wrote:Is dat hier zo saai!
Wie is hier nog wakker?
Edit: de forumklok loopt een uur achter (instelling is nochthans GMT-1 of is da zomeruur enkel vr Belgie?)
Ik moet toch dringend minderen met die streekbeirkes...
Nuja, ik zal nog 1 keer diep gaan door een poging te doen om een nieuw record te vestigen in de fatima. Het record gilliotines staat daar nu op 8, ik ga voor 9 of 10. Iedereen die in gent zit en dit wil aansxhouwen, ik zal de precieze datum nog vastleggen...
Gtra,RR!
Nuja, ik zal nog 1 keer diep gaan door een poging te doen om een nieuw record te vestigen in de fatima. Het record gilliotines staat daar nu op 8, ik ga voor 9 of 10. Iedereen die in gent zit en dit wil aansxhouwen, ik zal de precieze datum nog vastleggen...
Gtra,RR!
Kijk zie, k'heb juist Ogame nog op punt gezet, en ga nu slapen. t 'Word morgen een vermoeiend dagje, heel de dag les, van 9.25u tot 18u met maar 1 uurtje pauze tussen
.t 'Zal weer problemen geven om wakker te blijven tijdens kunst-filosofie...
Nuja, we gaan wel zien hoe het loopt...
Slaapwel é gasten...
Nuja, we gaan wel zien hoe het loopt...
Slaapwel é gasten...