Het lag er zéér modderig bij, eens gevallen
Domein De Gavers Harelbeke
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- MTB-Tibi
- Mountainbiker
- Location: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk
update, vandaag gaan controleren:
Parcour Foto 1, 2 en 5 is er nog
Parcour Foto 3 en 4 is niet meer berijdbaar
Foto 3: Helemaal toegegroeid...
Foto 4: Kan je niet herkennen, ikzelf heb het een stukje kunnen volgen omdat ik het nog vanbuiten kende van vroeger, maar als je er nog nooit op gereden hebt, herken je het niet...
Cya
Parcour Foto 1, 2 en 5 is er nog
Parcour Foto 3 en 4 is niet meer berijdbaar
Foto 3: Helemaal toegegroeid...
Foto 4: Kan je niet herkennen, ikzelf heb het een stukje kunnen volgen omdat ik het nog vanbuiten kende van vroeger, maar als je er nog nooit op gereden hebt, herken je het niet...
Cya
Hallo allemaal,
Morgen ga ik opnieuw naar gavers om nieuwe pics te nemen en de werken aan De Gavers Zuid. Niet te doen wat ze daar aan het forceren zijn. De mountainbike routes komen niet in het gevaar zo te zien
Voor de mensen die van plan zijn naar Gavers te gaan: OPGEPAST voor de blauwe route, niet ver van de parking zul je naar links moeten gaan (waar ze aan het werken zijn) ik heb daar al meerdere bikers gezien met hun voeten in het water. Je ziet het niet maar als je erdoor rijdt zak je er meteen in...
Gewoon een beetje verder inslaan. Maar kga hier ook dan eens fotootje van pakken. Hmm..misschien ga k vandaag gaan kweet t nie
Morgen ga ik opnieuw naar gavers om nieuwe pics te nemen en de werken aan De Gavers Zuid. Niet te doen wat ze daar aan het forceren zijn. De mountainbike routes komen niet in het gevaar zo te zien
Voor de mensen die van plan zijn naar Gavers te gaan: OPGEPAST voor de blauwe route, niet ver van de parking zul je naar links moeten gaan (waar ze aan het werken zijn) ik heb daar al meerdere bikers gezien met hun voeten in het water. Je ziet het niet maar als je erdoor rijdt zak je er meteen in...
Kan iemand mij hier vertellen van wanneer die blauwe route in de Gavers in gebruik is en van vanwaar die juist vertrekt.
Ik heb deze opgemerkt toen ik in de Gavers gereden heb.
Het was meer dan een jaar dat ik niet in de gavers gereden had.(Toertochten, Ronde Van Vlaanderen)
Normaal neem ik het groene parcour. Is dit veel verschil met het blauwe?
En wat is de juiste naam van de blauwe lus???
Ik heb deze opgemerkt toen ik in de Gavers gereden heb.
Het was meer dan een jaar dat ik niet in de gavers gereden had.(Toertochten, Ronde Van Vlaanderen)
Normaal neem ik het groene parcour. Is dit veel verschil met het blauwe?
En wat is de juiste naam van de blauwe lus???