09/02/2008 Doomkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Re: doomkerke
Post by Knurrebikers lady »
Ja, mijn liefde voor de natuur is groot !chaufeurken wrote:@knurrebikers-lady ;tzal aan den ouden vaart wel een wree technisch parcoursken zijn,ze hebben daar heel veel bomen afgezaagd,doe maar uw boomzage me
PS: Waar hebt ge mij tussen de bomen gezien toch ???
-
Guest
Post by Guest »
Na 6 weken indoor spinning in Okinawa Aalter door polsblessure, gaan we zaterdag eens afzakken op aanraden van Knurrebikers lady.
Veel modder te verwachten of eerder bosrijk parcours, de bomen langs de vaart niet meegeteld ?
't Is maar om te weten welke banden dat we moeten leggen .
Greetinz
Veel modder te verwachten of eerder bosrijk parcours, de bomen langs de vaart niet meegeteld ?
Greetinz
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
Aha, goe bezig !Zoef de haas wrote:Na 6 weken indoor spinning in Okinawa Aalter door polsblessure, gaan we zaterdag eens afzakken op aanraden van Knurrebikers lady.
Greetinz
Moest ge alleen zijn, stuur me een pb'tje. Ge kunt dan met ons meerijden.
Grtjs,
Fabienne
- swentibold
- Mountainbiker
Post by swentibold »
Heb al pijlen zien hangen.de pijlen zijn in het wit. heb gezien dat er splitsing in beernem net voor de brug. de 25 gaat naar rechts de 50 rechtdoor. de 50 rijdt langs het parcour van sven van tornhout. de 25 rijdt de dreef in die uitkomt op de planterij van schepers in maria - aalter. Ook morgen zal ik van de partij zijn.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
Inderdaad. Mijn ventje rijdt elke dag langs ginder naar zijn werk en zei me goed op te letten.swentibold wrote:Heb al pijlen zien hangen.de pijlen zijn in het wit. heb gezien dat er splitsing in beernem net voor de brug. de 25 gaat naar rechts de 50 rechtdoor. de 50 rijdt langs het parcour van sven van tornhout. de 25 rijdt de dreef in die uitkomt op de planterij van schepers in maria - aalter. Ook morgen zal ik van de partij zijn.
Bordje parcours 50 km hangt net voorbij de 2e brug van de spoorweg. Let wel: hier zou je NIET moeten afslaan. Net over deze brug van de spoorweg hangt nog een pijltje waar ge een slag moet inslaan.
Dus be aware !