Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

en jongens hoe was het ginder :wink: in hammezogge redelijk wat volk en ik moet niet klagen van mezelf :-D ik heb niet slecht gereden ,allee da vind ik e :oops: maar bijna gene modder dus dat was goe doorrijden ,en gun*666 met ulle en de andere mannen hier hoe was het met ulle ,alles goe :wink:
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

kzat gisteren met een verjaardagsfeestje dus zaterdag gaan biken ipv deze morgen
Bloso-opwijk eens afgebold en dat stond mij gralijk aan 8)
daar ga ik zeker nog eens passeren

ni te veel last meer van de ongeval-blessures?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ja mannen daar in Westerlo echt de max de beste tt dat ik ooit gereden heb met 75% bos 61 km op de teller met een gemiddeld van 19.60 en 435hm. 29% steilste klim echt een topper.. =D>
En wat een organisatie alles af =D>

Den tongerlo op een km van het einde hebben we toch mor weggegeven smaakte niet echt :drunk:

Juist mijn fiets eens weggesmeten van frustratie ketting sloeg regelmatig eens over :evil: #-o werkt echt op mijn zenuwen amai sorry daarvoor Laagvlieger [-o<
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Toch wel efkes verschoten toen gunther zijnen bike in de lucht smeet, heb mij daar rap uit de voeten gemaakt zenne :-D Was idd schitterende tt hé met veel single tracks denk toch 85% bos zenne gunther.Heb jij missch hm en steilmeter op uwe hartslagmeter. Volgende week heverlee zenne jongens,niet voor doetjes [-X
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

[quote="laagvlieger"] Heb jij missch hm en steilmeter op uwe hartslagmeter.

[-X gelezen op de forum tt Westerlo :wink:
en 85 % ik dacht al dat wel dat het zoiets was maar ik wou niet overdrijven :wink: zijn inderdaad bijna niet uit de bossen geweest en als we eruit waren was het nog off-road en maar een 2% asfalt denk ik =D> =D>

ps. die mannen ginder mor klagen over te veel mud en eerst steken ze je voorbij en in de mud moesten ze dan afstappen #-o
Bij mij is het van van de zomer geleden dat ik nog zo weinig mud gezien heb #-o #-o :wink: ze zijn daar echt ni gewoon om in de mud te rijden [-X door die bosrijke omgeving
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

binnenkort woon ik in Dendermonde (sint gillis)

Als er dus mensen zijn die regelmatig willen gaan rijden....

Let me know, kan in de week ook regelmatig rijden

Greetzzzzzzz

Andy
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

AndySasbiker wrote:binnenkort woon ik in Dendermonde (sint gillis)

Greetzzzzzzz

Andy
Laat maar gerust iets weten als je hier genesteld bent :bounce: dan kan je je eens in ons peletonneke voegen :lol: of spreken we wel is af =D> =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

[quote="AndySasbiker"]binnenkort woon ik in Dendermonde (sint gillis)

Greetzzzzzzz allee maat voor mij is dat ook goe jong hoe meer volk hoe plezanter :wink: maar niet te veel naar de vrouwkes kijken [-X het is voor te rijden dat wijlen weggaan :wink: zeg he wat bedoelt ge met in de week welke dagen en welk uur??
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Yoow de mannen :lol:

't ziet er goed uit voor van't weekend =D> !

Zondag als mijne bike-makker het geregeld [-o< krijgt naar Heverlee !

Waarschijnlijk wel de 55km :oops: maar da kan onderweg nog wel veranderen als 't vlot gaat :drunk:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Nu zondag de volle 65km in heverlee alst mee zit natuurlijk, de zondag nadien de 48 van lennik met zijn 20klimmetjes ook wel zéér zware tt zenne
Post Reply