Gewicht valt best mee. Als ge echt op een paar grammekes gaat kijken, dan neemt ge ook geen 60CSX GPS mee hé. Ik ben net terug van 2 weekjes Umbrïë en heb daar een paar mooie toeren gereden met deze houder. enkele pittige afdalingen en het ding heeft genen krimp gegevenlacer wrote:Ik heb zo'n mijn idee over het gewicht van het geheel...
touratech mount voor GPSMAP 60CSX
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
heb je inmiddels al een HCX?
Wat zijn de ervaringen?
Aangezien ik mijn eigen Legendcx (standaard klem) verloren ben tijdens een TT, heb ik me net ook een touratech houder gekocht. In het begin was de klem afdoend, heeft meerdere honderden harde ritten doorstaan, maar op den duur kwam er toch speling op, met het gekende resultaat...
94 euro voor de touratech is nog altijd goedkoper dan 150 EUR voor een nieuwe GPS (om van de kaarten niet te spreken).
Wat zijn de ervaringen?
Aangezien ik mijn eigen Legendcx (standaard klem) verloren ben tijdens een TT, heb ik me net ook een touratech houder gekocht. In het begin was de klem afdoend, heeft meerdere honderden harde ritten doorstaan, maar op den duur kwam er toch speling op, met het gekende resultaat...
94 euro voor de touratech is nog altijd goedkoper dan 150 EUR voor een nieuwe GPS (om van de kaarten niet te spreken).
Ik ga eventjes gebruik maken van deze topic, dan moet ik geen nieuwe aanmaken...
Ik ben zelf in bezit van GPSmap 60CSx, en touratech houder. Deze houder kan echter enkel op het stuur gemonteerd worden, waar ik niet zo voor te vinden ben. Ik ben dus op zoek naar de adaptor om het ding op de stuurpen te monteren. Iemand die weet waar ik die kan vinden?
Alvast bedankt!
Ik ben zelf in bezit van GPSmap 60CSx, en touratech houder. Deze houder kan echter enkel op het stuur gemonteerd worden, waar ik niet zo voor te vinden ben. Ik ben dus op zoek naar de adaptor om het ding op de stuurpen te monteren. Iemand die weet waar ik die kan vinden?
Alvast bedankt!
Standaard zit daar een stuuradapter bij maar als optie kan je bij TT een stuurpenadapter kopen. Kijk gewoon op de site van TT.
Het ordernummer staat hier ook ergens in een topic denk ik.
Dat ziet er dan zo uit: TT-stuurpenhouder 60
ps. scrollen doet geen pijn.
Het ordernummer staat hier ook ergens in een topic denk ik.
Dat ziet er dan zo uit: TT-stuurpenhouder 60
ps. scrollen doet geen pijn.
Last edited by ivo on Tue 05 Feb 2008 15:45, edited 1 time in total.
Ik heb mijn touratech houder ook eindelijk geplaatst, met het tussenstukje op de stuurvork (bedankt voor de referentie ervan!)
Na mijn korte eerste testritje is hij er dus al 2 keer afgevlogen?!?
Hebben jullie daar ook last van?
De GPS knelt zich enkel onderaan vast, en bij kasseien + remmen bv vliegt hij er gegarandeerd af.
Doe ik iets fout? Of bevestigen jullie het nog ergens anders mee dan enkel met die klep onderaan?
bedankt voor de antwoorden!
Na mijn korte eerste testritje is hij er dus al 2 keer afgevlogen?!?
Hebben jullie daar ook last van?
De GPS knelt zich enkel onderaan vast, en bij kasseien + remmen bv vliegt hij er gegarandeerd af.
Doe ik iets fout? Of bevestigen jullie het nog ergens anders mee dan enkel met die klep onderaan?
bedankt voor de antwoorden!