09/02/2008 Doomkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
Doomkerke is ten voordele van opkomend talent Elias Hoop sympathieke familie trouwens en goede vrienden van Meirhaeghe
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Vanmorgen met ganse bende mannen van Willem Tell en hun vrouwkes uurtje spinning gehad in fitnesscentrum Okinawa.
Knie enkel gekneusd maar mag alles doen
Dus zaterdagmorgen rond 10u aan de start met Knurrebiker Marnix en Willem Tell leden Kurt, Luc, Luc,...
Tot dan !
Knie enkel gekneusd maar mag alles doen
Dus zaterdagmorgen rond 10u aan de start met Knurrebiker Marnix en Willem Tell leden Kurt, Luc, Luc,...
Tot dan !
Straks nog een uurke gaan spinnen. Vallinske is al beetje beter, luchtwegen gaan terug open en mij vrijdagavond nog ne keer laten kraken
en tegen dan moet ik bijna klaargestoomd zijn zeker voor de tocht in Doomkerke. Denk te vertrekken rond 8u30 - 9u en voorlopig van de andere Anglo Boys nog geen spoor te bekennen (die sparen zich waarschijnlijk voor de nieuwjaarsreceptie van zaterdag avond). Zal dan maar rekenen op Knurrebikers Lady
zeker om mij uit de wind te zetten zeker.
Heb deze rit vorig jaar ook gereden, is trouwens bij mij in de buurt, dus hier een kleine samenvatting van wat je allemaal kunt verwachten als het parcours niet te veel wijzigd tov vorig jaar.
Een bosrijke en redelijke technische VTT met passages langs de vaart in Sint-Joris en Beernem, den Ouden Vaart in Aalter langs de waterkant (een leuk slingerpadje tussen de bomen), een paar bospaden in Sint-Maria-aalter (Hooggoed), het domein van de broeders van Liefde en de Kruiskerkse bossen (redelijk technische single track, maar nogal veel heen en weer) en misschien vergeet ik er nog wel. In ieder geval niet te missen.
Een bosrijke en redelijke technische VTT met passages langs de vaart in Sint-Joris en Beernem, den Ouden Vaart in Aalter langs de waterkant (een leuk slingerpadje tussen de bomen), een paar bospaden in Sint-Maria-aalter (Hooggoed), het domein van de broeders van Liefde en de Kruiskerkse bossen (redelijk technische single track, maar nogal veel heen en weer) en misschien vergeet ik er nog wel. In ieder geval niet te missen.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
DeeJee heeft gelijk: parcours niet zoveel gewijzigd.
Hierbij parcoursinfo welke ik ontving van organistie:
" We vertrekken langs de planterijen van de familie Rogge richting St-Pieters Veld, vandaar richting Hertsberge - Beernem doorheen de bossen om zo na ong. 16 km aan 1e bevoorrading te komen.
We volgen richting Beernem om daar het cyclo-cross parcours langs de nieuwe vaart te rijden, steken dan de brug over en rijden langs het kanaal Brugge-Gent langs de Kijk-Uit naar Sint-Joris (Beernem), vanuit Sint-Joris doorsteken naar het oude kanaal in Aalter voor wat technisch werk en komen daarna aan de 2e bevoorrading.
Via de bossen van Maria-Aalter en het park bij de Broeders van Liefde richting Doomkerke met nog een laatste passage op het cyclo-cross circuit van Rudy Vandesompele en het privé domein Reedpool ... eind goed al goed !!!
Groeten en veel dank Filip Hoop "
Aan allen tot dan !
@Barty: Ge vertrekt 1u à 1u30 vroeger dan wij en wil nog in men wiel kruipen... Fysiek zo erg achteruit gegaan???
Hierbij parcoursinfo welke ik ontving van organistie:
" We vertrekken langs de planterijen van de familie Rogge richting St-Pieters Veld, vandaar richting Hertsberge - Beernem doorheen de bossen om zo na ong. 16 km aan 1e bevoorrading te komen.
We volgen richting Beernem om daar het cyclo-cross parcours langs de nieuwe vaart te rijden, steken dan de brug over en rijden langs het kanaal Brugge-Gent langs de Kijk-Uit naar Sint-Joris (Beernem), vanuit Sint-Joris doorsteken naar het oude kanaal in Aalter voor wat technisch werk en komen daarna aan de 2e bevoorrading.
Via de bossen van Maria-Aalter en het park bij de Broeders van Liefde richting Doomkerke met nog een laatste passage op het cyclo-cross circuit van Rudy Vandesompele en het privé domein Reedpool ... eind goed al goed !!!
Groeten en veel dank Filip Hoop "
Aan allen tot dan !
@Barty: Ge vertrekt 1u à 1u30 vroeger dan wij en wil nog in men wiel kruipen... Fysiek zo erg achteruit gegaan???
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
als Mister T zo vriendelijk zal zijn om zijn griep-virus niet aan mij door te geven, zal ik er ook starten rond 13u30