Ach zo, hij moet maar eerder stoppenmalmedy wrote:da is eigelijk zever te vroeg op sezoen iets eerder stoppe met crossen als je toch naar peking wilt moet je u maar tonen , trouwens hij heeft ook al heel goed gereden in parijs roubaix en das een week eerder !
Hij heeft net alle klassementen gewonnen, had hij vlak na het WK gestopt voor dit seizoen was dit niet waar geweest hoor, draai en keer het zoals je wil, hij is en blijft in de eerste plaats een veldrijder. En de afgelopen weken hebben wel aangetoond dat hij wel degelijk opofferingen maakt voor het MTB, of denk je dat Nys ook zo'n matig seizoenseinde zou gekend hebben moest hij in de zomer van de MTB afgebleven zijn ?
En Parijs Roubaix is wel een ander soort inspanning als een WB MTB in Houffalize denk ik. Volgens mij past zo'n wegwedstrijd toch iets beter in je voorbereiding voor het komende cyclo seizoen als een intensieve MTB wedstrijd.
P.S. Het is trouwens nog niet gezegd dat hij zeker niet aan de start zal komen in Houffa hé (hoewel het mij onwaarschijnlijk lijkt, maar kom).