03/02/2008 De Panne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
robbylegein
Mountainbiker

Post by robbylegein »

kan alleen maar bevestigen...
Mooie tocht, veel baan in't begin :-? , goeie bevoorrading...
voor herhaling vatbaar =D>
Duinenpiepertje
Mountainbiker

Post by Duinenpiepertje »

Gisteren ons ook goed geamuseerd op de tocht. Goede bepijling, een sobere maar voldoende bevoorrading. Ik kan de tocht in 3 delen opsplitsten : 1ste deel zeer goed, 2de deeleen beetje saai door weinig off-road en het 3de deel ook weer goed door de duinen. Ikzelf had voor de 35 km gekozen, maar na de 1ste bevoorrading stond ik wel versteld dat de 50 km rechtsaf gingen en de 30 rechtdoor (waar was de 35 en de 20 die op de kalender vermeld staat ?). Aangekomen aan de sporthal stond er slechts 28 km op de teller en ben dan nog een toertje gaan doen door het bos zodat ik toch aan 37 km kwam.

Greetz

Duinenpiepertje
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

Gisteren ook nog eens afgezakt naar De Panne met weinig verwachtingen. Gekozen voor de 50 km.

parcours was beter dan vroegere edities: vooral het begin en het deel na de 2de bevoorrading smaakten naar meer. Het tussenstuk was om direct te vergeten: veel baan en veel wind (aan dat laatste kunnen de organisatoren niks doen maar het eerste wel!).

Als het tussenstuk beter wordt, kom ik zeker terug!

Bevoorrading beperkte keuze maar voor mij voldeed die wel: ietske drinken en ietske eten
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

ja, k'zal in de herhaling vallen, maar ook voor mij was dit een hele leuke tocht.

proficiat De Panne =D> doe zo verder

http://www.mtbuw.be
Post Reply