Vergunning kost maar jaarlijks 25 € of 33€ voor heel de familie bij de VWB
Als je dan een kleine rekening maakt heb je je geld terug gewonnen na enkele ritten
volgende week in Heverlee
@ Fre C veel plezier in de Ardennen met 2mega
Post by the grandmaster »
Tis da, als je wekelijks een TT rijdt,is het beter een vergunning aan te schaffen. Minstens een euro minder (en pak gemiddeld 35 tochten per jaar), dan heb je de vergunning terug. Beter als twee euro meer betalen per rit hé!Magic 10 wrote:er zijn er veel die zagen over de 4 € neem dan een vergunning en dat kost u dan maar 2 €![]()
Vergunning kost maar jaarlijks 25 € of 33€ voor heel de familie bij de VWB![]()
Als je dan een kleine rekening maakt heb je je geld terug gewonnen na enkele ritten
volgende week in Heverlee![]()
@ Fre C veel plezier in de Ardennen met 2mega
Ik dacht dat ge al een douche had genomen om wa af te koelenRock Rider wrote:... Stond al goed in schuim en in zweet als ik toekwam... (vraag maar aan Slijkcrosserke...)
Post by archie bunker »
En dat is nog maar een begin !trekske8500 wrote: Jammer van de Waalse burgemeester die een off-road stuk van 3 km verbood op zijn gemeente.
Post by jodelaietie »
Ik kan bevestigen wat Archie hier zegt, heb hetzelfde gehoord en wordt ongetwijfeld vervolgd. Burgemeester van Mont de L'Enclus heeft alleen maar toelating meer om de geasfalteerde wegen te gebruiken dus zelfs het bloso parcours zou niet meer gebruikt mogen worden voor TT.archie bunker wrote:En dat is nog maar een begin !trekske8500 wrote: Jammer van de Waalse burgemeester die een off-road stuk van 3 km verbood op zijn gemeente.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het nieuwe bewind in Mont de L'Enclus zinnes is op te treden tegen toertochten die hun grondgebied betreden waarvoor geen aanvraag is goedgekeurd, of waarbij van een goedgekeurde aanvraag achteraf wordt afgeweken. Men sprak van verbaliseren en zelfs indien nodig het stillleggen van de tocht voor wat betreft het traject over hun gemeente. Er is zelfs al een organisatie tegen de lamp gelopen.
Dit alles zou het gevolg zijn van een aantal accidenten tijdens enkele vorige toertochten.
Post by Rock Rider »
jodelaietie wrote:Ik kan bevestigen wat Archie hier zegt, heb hetzelfde gehoord en wordt ongetwijfeld vervolgd. Burgemeester van Mont de L'Enclus heeft alleen maar toelating meer om de geasfalteerde wegen te gebruiken dus zelfs het bloso parcours zou niet meer gebruikt mogen worden voor TT.archie bunker wrote:En dat is nog maar een begin !trekske8500 wrote: Jammer van de Waalse burgemeester die een off-road stuk van 3 km verbood op zijn gemeente.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het nieuwe bewind in Mont de L'Enclus zinnes is op te treden tegen toertochten die hun grondgebied betreden waarvoor geen aanvraag is goedgekeurd, of waarbij van een goedgekeurde aanvraag achteraf wordt afgeweken. Men sprak van verbaliseren en zelfs indien nodig het stillleggen van de tocht voor wat betreft het traject over hun gemeente. Er is zelfs al een organisatie tegen de lamp gelopen.
Dit alles zou het gevolg zijn van een aantal accidenten tijdens enkele vorige toertochten.
Dit is een gevolg van het niet naleven van de regels en het niet aanvragen van parcours voor TT van sommige organisaties. Pijltjes worden gehangen en we zien wel wat er gebeurt.
Voor diegene die de streek een beetje kennen , je kan zeggen dat de weg van de toren naar de vierschaar loopt alles wat daar ruwweg rechts van ligt , ligt in Mont de L'enclus , dus ook de mooie single track vanaf de achterkant van de toren tot aan de sablière...
Ik denk niet dat Bloso-routes kunnen geweigerd worden.Rock Rider wrote:trekske8500 wrote: Jammer van de Waalse burgemeester die een off-road stuk van 3 km verbood op zijn gemeente.
Moet je trouwens toestemming vragen om de Blosoroutes te gebruiken? Is dat nie sowieso algemeen toegankelijk?