03/02/08 Hamme - Zogge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Opzij
Mountainbiker

Post by Opzij »

Wat een gelul zeg om niemendal
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

prachtige rit,en goed berijdbaar.Er zaten mooie stukken in zoals dat parcourke heel tof.
Staat in men agenda voor volgend jaar.
Zouden ze in de winterperiode meer moeten doen zo afstand van 55/60km

Goeie organisatie =D> =D> perfecte bevoorrading =D> =D>
Gerlitzen
Mountainbiker

Post by Gerlitzen »

inderdaad mooie rit, goed uitgepijld, schitterende bevoorrading - alles goed berijdbaar, ook al wat zon - volgend jaar komen we terug
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

ik heb er maar één woord voor:TOP
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Schitterende tocht in Hamme met het hoogte punt het technische
MTB parcour met korte heuvelkes,veel Single Tracks gehad
De dijk was super,bevoorradingen even eens de pijlkes =D>
Hebben veel off road gehad,de douchskes waren ook goed
de pannenkoek heeft gesmaakt
Ik zou zeggen tot de volgende =P~
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

avalanche wrote:powermain schreef:
ik hoop dat ze een beetje richting waasmunster trekken daar
liggen zeker wel beteren stukken als het geregend heeft om te mtbken de 55km zoals de echte
bikers en niet de watjes die voor de kortere afstanden kiezen
dat noemt zichzelf een echte biker en is bang om zich wat vuil te maken als het eens wat geregend heeft =D> :^o
We zijn nog altijd mountainbikers en geen veldrijders hé. Verkies ook om mijn materiaal wat te sparen ze! Mountainbiken is in se een zomersport en geen wintersport om in de modder te crossen ter vervanging van de koersfiets hé :-? Geef powermain maar al te graag gelijk op dat gebied.
Maarja, iedereen zijn eigen gedacht...is wel goed dat er langere afstanden voorzien worden in de winter zoals hier en Ingooigem gisteren (wat trouwens een prachtige tocht was met ook wat modder, maar niet te veel natuurlijk :P )
raven
Mountainbiker

Post by raven »

Het was inderdaad een knappe rit, goede bevoorrading alles goed aangegeven en het moddergehalte viel dik mee zelf den dijk van Sint-Anna was goed te doen. Ook eens een pluim aan de gemeente Hamme voor het prachtige croossparcourke aan de Mirabrug knap gedaan jongens.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

De eerste keer na een maand terug op de bike en best tevreden met de conditie.Op het einde nog een tijdje goed doorgereden met de gezellige mannen van mtb-club '4takt' die eveneens zorgden voor het meeste volume op de après :lol: .

Knappe tocht met uitstekende bevoorradingen (2 voor de 55km).De organisatie heeft er m.i. alles aan gedaan om qua toertocht een referentie in de streek te zijn.Singletracks,crossparcours,bultjes,modder,zand,technische stukjes,...

Voor mij persoonlijk is er één stukje in dat ik absoluut haat en dat is in Waasmunster rechtsaf net na de brug richting Hamme :evil: . Meestal veel wind,echte plakmodder, en een gesel voor de rug met die korte bultjes :oops:

Niettemin is deze tt absoluut een aanrader.Bepijling,bevoorrading,douches,bike-wash,fietsbewaking,gratis pannekoek,knap uitgetekend parcours,alles wat een mtb-tocht aantrekkelijk maakt was er aanwezig (behalve hm's :wink: ).

Uiteindelijk een goeie 95 km in totaal gedaan.
powermain
Mountainbiker

Post by powermain »

dien dat denkt dat ik schrik heb van modder mag eens een uurtje mee ryden in de modder met my ik denkt dat die daarna wel zal anders over denken ik heb wel jaren topsport gedaan met fiets dus weet wel waar ik over praat en niet zomaar een mtb gekocht een denkt dat die alles kan ik nodig uw uit avalanche
de fre c begrypt dat wel veel beter wat ik daarmee bedoel =D>
SNELDUIVEL
Mountainbiker

Post by SNELDUIVEL »

:-D powermain ik denk dat je wel gelyk hebt
hy mag eens proberen mee te ryden met jou
[-X kan my iemand zeggen die fotos die daar genomen
zyn waar je die kan bekyken op welke site ofzo :roll:
Post Reply