03/02/08 Hamme - Zogge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
prachtige rit,en goed berijdbaar.Er zaten mooie stukken in zoals dat parcourke heel tof.
Staat in men agenda voor volgend jaar.
Zouden ze in de winterperiode meer moeten doen zo afstand van 55/60km
Goeie organisatie
perfecte bevoorrading

Staat in men agenda voor volgend jaar.
Zouden ze in de winterperiode meer moeten doen zo afstand van 55/60km
Goeie organisatie
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Schitterende tocht in Hamme met het hoogte punt het technische
MTB parcour met korte heuvelkes,veel Single Tracks gehad
De dijk was super,bevoorradingen even eens de pijlkes
Hebben veel off road gehad,de douchskes waren ook goed
de pannenkoek heeft gesmaakt
Ik zou zeggen tot de volgende
MTB parcour met korte heuvelkes,veel Single Tracks gehad
De dijk was super,bevoorradingen even eens de pijlkes
Hebben veel off road gehad,de douchskes waren ook goed
de pannenkoek heeft gesmaakt
Ik zou zeggen tot de volgende
- Fre C
- Mountainbiker
We zijn nog altijd mountainbikers en geen veldrijders hé. Verkies ook om mijn materiaal wat te sparen ze! Mountainbiken is in se een zomersport en geen wintersport om in de modder te crossen ter vervanging van de koersfiets héavalanche wrote:powermain schreef:dat noemt zichzelf een echte biker en is bang om zich wat vuil te maken als het eens wat geregend heeftik hoop dat ze een beetje richting waasmunster trekken daar
liggen zeker wel beteren stukken als het geregend heeft om te mtbken de 55km zoals de echte
bikers en niet de watjes die voor de kortere afstanden kiezen![]()
Maarja, iedereen zijn eigen gedacht...is wel goed dat er langere afstanden voorzien worden in de winter zoals hier en Ingooigem gisteren (wat trouwens een prachtige tocht was met ook wat modder, maar niet te veel natuurlijk
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
De eerste keer na een maand terug op de bike en best tevreden met de conditie.Op het einde nog een tijdje goed doorgereden met de gezellige mannen van mtb-club '4takt' die eveneens zorgden voor het meeste volume op de après
.
Knappe tocht met uitstekende bevoorradingen (2 voor de 55km).De organisatie heeft er m.i. alles aan gedaan om qua toertocht een referentie in de streek te zijn.Singletracks,crossparcours,bultjes,modder,zand,technische stukjes,...
Voor mij persoonlijk is er één stukje in dat ik absoluut haat en dat is in Waasmunster rechtsaf net na de brug richting Hamme
. Meestal veel wind,echte plakmodder, en een gesel voor de rug met die korte bultjes
Niettemin is deze tt absoluut een aanrader.Bepijling,bevoorrading,douches,bike-wash,fietsbewaking,gratis pannekoek,knap uitgetekend parcours,alles wat een mtb-tocht aantrekkelijk maakt was er aanwezig (behalve hm's
).
Uiteindelijk een goeie 95 km in totaal gedaan.
Knappe tocht met uitstekende bevoorradingen (2 voor de 55km).De organisatie heeft er m.i. alles aan gedaan om qua toertocht een referentie in de streek te zijn.Singletracks,crossparcours,bultjes,modder,zand,technische stukjes,...
Voor mij persoonlijk is er één stukje in dat ik absoluut haat en dat is in Waasmunster rechtsaf net na de brug richting Hamme
Niettemin is deze tt absoluut een aanrader.Bepijling,bevoorrading,douches,bike-wash,fietsbewaking,gratis pannekoek,knap uitgetekend parcours,alles wat een mtb-tocht aantrekkelijk maakt was er aanwezig (behalve hm's
Uiteindelijk een goeie 95 km in totaal gedaan.
dien dat denkt dat ik schrik heb van modder mag eens een uurtje mee ryden in de modder met my ik denkt dat die daarna wel zal anders over denken ik heb wel jaren topsport gedaan met fiets dus weet wel waar ik over praat en niet zomaar een mtb gekocht een denkt dat die alles kan ik nodig uw uit avalanche
de fre c begrypt dat wel veel beter wat ik daarmee bedoel =D>
de fre c begrypt dat wel veel beter wat ik daarmee bedoel =D>
- SNELDUIVEL
- Mountainbiker
Post by SNELDUIVEL »
hy mag eens proberen mee te ryden met jou
zyn waar je die kan bekyken op welke site ofzo