10/02/'08 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Tinky-Winky wrote:Weerbericht ziet er niet slecht uit :wink:
daar teken ik direct voor !
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

phille wrote:
ja,ikke ook.Slechter dan vorig jaar kon bijna niet.Desondanks de vettige staat van het parcour heb ik me toen heel goed geamuseerd.ZEKER tot zondag.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

phille wrote:
Nog goed wat wind erbij en dat komt dik in orde, in tegenstelling tot mijn huidige conditie :cry:
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Tinky-Winky wrote:
phille wrote:
Nog goed wat wind erbij en dat komt dik in orde, in tegenstelling tot mijn huidige conditie :cry:
als 't zo blijft regenen gelijk 't voormiddag gedaan heeft hier in Haasrode zal 't toch drasjen worden
phille
Mountainbiker

Post by phille »

laat ons gewoon afwachten, wat vandaag is gevallen gaat minder impact hebben dan wat zaterdag of zaterdagnacht valt, lijkt me logisch he :-D
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hier in dendermonde buiten klein buitje vanmorgen goed droog gans de dag. Hopelijk zaterdag en zondag droog das het belangrijkste :bounce:
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

weer of geen weer mijne claxon zal weerklinken :bounce: dat is den enige zondag dak mag blijven hangen van mijn vrouwke :drunk: :drunk: :drunk:
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

jorre28 wrote:
phille wrote:mss moet er eens een overkoepelend orgaan iets ondernemen. Naast je blauwe lintje rond je helm hang je een witlint om duidelijk te maken dat je niet gediend bent met het wannabee-gedrag. En niet alleen richting wannabees, ook de vervuilers die het leuk vinden 0.2gr wikkelfolie van hun powerreep in de natuur te werpen ...
dat heb ek gisteren ook weer gezien op den TT in westerlo, daar lag zo'n nen helen hoop aqarius blikjes op 10 m van de vuilbak.
da zijn dingen die ik ni snap ze
Kan ik bevestigen heb de blijkes ook zien liggen en dacht waar is het respect voor de natuur,en vooral voor de organisatie,want die mensen zetten hun in om een mooie TT op te bouwen en achteraf kunnen ze ons vuil nog opkuisen. Schandalig!
XCharlie
Mountainbiker

Post by XCharlie »

Naar Heverlee kom ik zeker af. Ik heb er de eerste 20 jaar van mijn leven gewoond en wist toen alle leuke tracks te vinden... ik ben benieuwd naar zondag, want het is al even geleden dat ik nog in die regio gereden heb. Hopelijk zijn de leuke stukken nog geen verboden terrein voor mtb.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

of het verboden terrein zal worden hangt niet alleen van de bikers zelf af, afgelopen zondag zijn we op het verste punt van de 65km enkele motards tegen gekomen, een stuk of 5 met serieus wat cc onder hun gat. Den Tomme waar we de blauwe blosoroute (MOETEN) volgen ligt er enorm slecht bij, en die mannen zijn er volgens mij de reden van dat de zaak daar half omgeploeged is (een mtb kan dat niet doen, ook al stuur je er 2000 man over). Ook de track zelf word gekruist door eigen gereden tracks van die mannen. Maar wat kan je doen ? Afstappen en gesticuleren ? Ze draaien aan het hendelke en wijle weg zeggen ze dan ...
Post Reply