Toen wij eraan kwamen , wat ook al redelijk laat was er toch nog wat aquarius over zenne. en ik vind da vree goeien dienen rode maar ja smaken verschillen hé
03/02/08 Westerlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
merci mannen voor de afstand hier te vermelden van de grote tour,
als er nog mannen hier op forum die gereden hebben nog is oproep voor te vermelden hier a.u.b,alvast bedankt.
Toen wij eraan kwamen , wat ook al redelijk laat was er toch nog wat aquarius over zenne. en ik vind da vree goeien dienen rode maar ja smaken verschillen hé
Op mijne kilometrik 59 km op de kop,gem. 19,5 km/hlaagvlieger wrote:merci mannen voor de afstand hier te vermelden van de grote tour,als er nog mannen hier op forum die gereden hebben nog is oproep voor te vermelden hier a.u.b,alvast bedankt.
Super mooie tocht gereden !
Proficiat aan de organsisatie !
En bedankt aan de politie, ik heb zelfs niet moeten wachten om over te steken !
Hopelijk kan deze tocht volgend jaar terug doorgaan...
ni opgeven manne !!
PS:
De mannen die zagen over teveel modder, moeten in de winter dan maar over de weg gaan rijden of verhuizen naar zonniger oorden !
Hallo !!! Je leeft in Belgie en het is winter !
ni opgeven manne !!
PS:
De mannen die zagen over teveel modder, moeten in de winter dan maar over de weg gaan rijden of verhuizen naar zonniger oorden !
ZEGGEN dat er veel modder lag is niet ZAGEN hé.Spark27 wrote:Super mooie tocht gereden !
ni opgeven manne !!
PS:
Ik vond persoonlijk dat het kwa modder nog redelijk was.
Maar ge hebt ni veel nodig om onderuit te gaan.
-
can-driver
- Mountainbiker
Post by can-driver »
ikzelf de lange afstand gereden en er stond op mijn teller 59 km. gem 19.75 km/u. De eerste keer in Westerlo , maar zeker niet de laatste keer. Ik plaats deze naast of zelfs voor de tocht in mijn achtertuin, nl. die van Putte NL in januari. was al redelijk laat vertrokken en dan nog de grote, dus bij de bevoorrading maar wat poverkes ivm koeken en sinaasappels.
( bijna geen) . Verder komen we om te rijden en de natuur, en niet voor de rest, dus prima organisatie, aan de KOUDE douches kan de organisatie niet aan doen, maar een oplossing voor zoveel volk???
succes voor volgend jaar en dan zie je me zeker terug.
( bijna geen) . Verder komen we om te rijden en de natuur, en niet voor de rest, dus prima organisatie, aan de KOUDE douches kan de organisatie niet aan doen, maar een oplossing voor zoveel volk???
succes voor volgend jaar en dan zie je me zeker terug.
- spooky
- Mountainbiker
Aquarius was voorzien op een pak volk, maar er zijn er altijd die meer dan één keer passeren hé.
We hebben eigenlijk een goed gevulde bevoorrading gehad tot 's middags. Enkel de allerlaatste passanten hebben het met minder moeten doen.
In principe was het ook starten voor 10 uur. Dus mag het wel uitverkocht zijn tegen 13u.
De Tongerlo is weer fel gesmaakt. Maar liefst 17 vaten!!! zijn er weggegeven! Dat is een pak uit ons budget, want maar een deel is gesponsord, maar wij merken toch opnieuw dat dit bijzonder gesmaakt wordt.
Alle foto's zullen binnenkort worden verzameld op onze website: http://www.mtbwestel.be
We hebben eigenlijk een goed gevulde bevoorrading gehad tot 's middags. Enkel de allerlaatste passanten hebben het met minder moeten doen.
In principe was het ook starten voor 10 uur. Dus mag het wel uitverkocht zijn tegen 13u.
De Tongerlo is weer fel gesmaakt. Maar liefst 17 vaten!!! zijn er weggegeven! Dat is een pak uit ons budget, want maar een deel is gesponsord, maar wij merken toch opnieuw dat dit bijzonder gesmaakt wordt.
Alle foto's zullen binnenkort worden verzameld op onze website: http://www.mtbwestel.be
Fozzie wrote:lukybiker wrote:Mischien nog een vraagje? Is er op de 60 km buiten wat km's veel meer te beleven als op de 48km?
Ik zou niet graag leuke dingen missen, maar zo maar wat xtra km rijden voor de km's vind ik met dit weer niet zo leuk.
Jep, der zitten e paar kuitenbuiters extra op de 60!!!!
Bedankt voor de snelle reactie.
In het begin wat problemen gehad met ketting en derailleur door de smurie, en heb daarom toch maar de 48 km gereden. En dat was al zwaar genoeg.
Overigens zeer mooi tochtje, en super georganiseerd. Het was z'n 3 € waard, ondanks het feit dat ik er daarop heb horen reclameren (zou maar 2,5€ mogen kosten volgens de bond). Foei! Waar vind je nog ne postel voor 0,5 €?
D'er moet al één en ander gebeuren wil ik er volgend jaar niet opnieuw bij zijn !!!
- Simple Mind
- Mountainbiker
Post by Simple Mind »
Alles is eigenlijk al gezegd : knappe, leuke en goed afgepijlde tocht.
De 25 km waren goe te doen en eigenlijk was ik niet echt moe bij aankomst. Gewoonlijk begin ik aan de grote toer en kies ik na de bevoorrading voor de kleine maar dat was hier dus geen optie ... daarom zoals ook al aangehaald graag nog een afstand rond de 35km.
-
valc
- Mountainbiker
't kan al tellen dees jaar, Londerzeel,Lovenjoel,Werchter, Huldenberg en gisteren deze prachtige tocht.('k heb em vorig jaar ook al tot mijn tevredenheid gereden -toen met de wagen tot aan sporta-) We ,dat is mtbc Messelbroek, zijn per velo vertrokken van onze thuisbasis aan de kathedraal van Messelbroek over 't water naar Testelt waar we direct de mooiste klim van de weefberg voorgeschoteld kregen,(asemke piep en tikkertje bonkebonke voor 't eerst maar zeker niet voor't laatst) gezien we waarschijnlijk bij de eersten op dit stuk van het parcours reden alles prima berijdbaar , lekker bollen over bekende maar soms onverwachte tracks (aha ze weten hier hunne weg ook). Aan de voor ons eerste bevoorrading aquarius-ik vind em lekker- peperkoek en orange genoten en men oorwarmers en winterhandschoenen geruild voor lichter materiaal wegens al heeeel goed op temperatuur. Onderweg al het moois uit de streek met goede afwisseling tussen zware stukken en mogelijkheden om wat te "recuppen", een paar stevige maar goed uitgedokterde -technisch te doen- crossparcourtjes (eentje zijn we later ook nog eens tegengekomen in d' ander richting) de Tongerlostand met beetje pijn in het hart voorbijgereden want voor ons nog voor de inschrijving. Met plezier halve pleuro extra betaald wegens tweede bevoorrading en dan weer t bos in , de staat van de tracks was nogal verschillend van wat we daarvoor tegenkwamen -nu waren we denk ik zo goed als de laatsten die hier passerden en regelmatig was het stoempen,sleuren en afzien in de modderstroken (en zeggen dat ze het slijkkot eruit gelaten hebben ha ha ) nu blij dat ik de Tongerlo voorbijgereden was ,de dreef tussen testelt en averbode is nog nooit zo lang geweest en de bevoorrading was een zeer welkome stop -de laatste koeken helpen opeten, drank en oranges nog in overvloed -(hier had ik wel mijn tongerlobonnetje willen inruilen)waarna nog enkele aangename verrassingen in de keuze van de lusjes rond de zandkapel -in de lus rond de parking/zandbak toch nog moeten afstappen dedju-en als kers op de taart nog twee keer omhoog (en omlaag ook he)op de weefberg waarna we rustig losrijdend naar ons lokaal getrokken zijn voor wat "apres-bike". Totaal 69km prachtige tocht, goede afpijling ,prima bevoorradingen, proficiat en graag tot volgend jaar, laat jullie niet ontmoedigen door negatieve kritiek (we zullen maar denken dat de beste stuurlui ook op dit forum aan de wal staan), er zijn altijd details die je kan verbeteren maar allen die ooit ook zelf een toertocht op poten gezet hebben kunnen jullie prestatie zeker naar waarde schatten !sjapoo!