Die basic wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de flow, deze laatste heeft dezelfde functies alleen de flow heeft een hartslagmeter(als ge die hartslagband nog bij koopt).
ik heb vorige week nog zo een basic gekocht in Maastricht voor €189, ik denk ook wel dat dit model veel interessanter is dan die Swing.
tacx flow vervolg
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- stivo
- Mountainbiker
Ik heb mij maandag een tackx flow aangeschaft....ondertussen staat er reeds 85km op de teller...eenvoudig in gebruik en ik gebruik de hartslagband van mijn vdo fietscomputer,een band van polar zou ook geschikt zijn.
Ik rijd ongeveer 60 a 75 min per keer...staat voor de tv,vandaag 40km gedaan en terwijl taxi 2 gezien,anders is het wel een beetje eentonig
Ik zoek een ritme om aan te houden en dan om de 10 min doe ik een beklimming van 5min of verhoog ik de weerstand,anders wordt het echt wel saai....
Ik heb op mijn Sinthesi achteraan een slick gemonteerd en zo kan deze de ganse winter blijven staan....
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=145519
Ik rijd ongeveer 60 a 75 min per keer...staat voor de tv,vandaag 40km gedaan en terwijl taxi 2 gezien,anders is het wel een beetje eentonig
Ik zoek een ritme om aan te houden en dan om de 10 min doe ik een beklimming van 5min of verhoog ik de weerstand,anders wordt het echt wel saai....
Ik heb op mijn Sinthesi achteraan een slick gemonteerd en zo kan deze de ganse winter blijven staan....
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=145519
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
@stivo
thanx voor de foto,is nu alvast een stuk duidelijker.Op de site van tacx en Van Eyck kreeg je enkel de 'computer' voor op't stuur te zien en niet het rolsysteem.Dat is er toch bij voor die prijs hoop ik???? :colors: En hoe zit 't met de montage?Ben uitverkoren om met twee linkerhanden geboren te zijn geweest..
Heb opgemerkt dat je bij futurumshop.nl zelfs iets goedkoper zit dan bij Van Eyck (miracles can happen!!!) Bij de Futurum zit de voorvorksteun mee inbegrepen,bij Van Eyck optie.
thanx voor de foto,is nu alvast een stuk duidelijker.Op de site van tacx en Van Eyck kreeg je enkel de 'computer' voor op't stuur te zien en niet het rolsysteem.Dat is er toch bij voor die prijs hoop ik???? :colors: En hoe zit 't met de montage?Ben uitverkoren om met twee linkerhanden geboren te zijn geweest..
- stivo
- Mountainbiker
PiggyOffThe Hill wrote:@stivo
thanx voor de foto,is nu alvast een stuk duidelijker.Op de site van tacx en Van Eyck kreeg je enkel de 'computer' voor op't stuur te zien en niet het rolsysteem.Dat is er toch bij voor die prijs hoop ik???? :colors: En hoe zit 't met de montage?Ben uitverkoren om met twee linkerhanden geboren te zijn geweest..![]()
Heb opgemerkt dat je bij futurumshop.nl zelfs iets goedkoper zit dan bij Van Eyck (miracles can happen!!!) Bij de Futurum zit de voorvorksteun mee inbegrepen,bij Van Eyck optie.
Montage is vrij eenvoudig,diameter van het achterwiel meten en dan op 1 van de 3 mogelijkheden de weerstand monteren,computertje op stuur monteren,magneet op pedaalarm en sensor op liggende arm met elastiekjes.....alles samen 20 min.
Achterband moet wel hard opgepompt worden,dan de druk van de weerstand op de achterband regelen..........en nu zweten maar
Bij de flow zit de computer en voorwielsteun er standaard bij......
Hartslagband is apart aan te kopen.
- mello
- Mountainbiker
Ben in de week de cycloforce swing gaan halen bij Van Ecyk. Nu tijdens de examen heb ik nie veel tijd, en bij zo'n slecht weer ga ik nie buiten rije.
Al twee trainingskes mee gedaan, en kmoe zeggen da valg goe mee.
Ik denk dak er toch nog veel plezier ga aan hebben, en ma zweten, das nie normaal jong.
Maja zo kan ik mijn conditie wa op pijl houden hé
Greetz
Al twee trainingskes mee gedaan, en kmoe zeggen da valg goe mee.
Ik denk dak er toch nog veel plezier ga aan hebben, en ma zweten, das nie normaal jong.
Maja zo kan ik mijn conditie wa op pijl houden hé
Greetz