03/02/08 Westerlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
Young Crazy Fool
Mountainbiker

Post by Young Crazy Fool »

Prachtig parcours. Heel gevarieerd, leuke single-tracks en pittige klimmetjes.

En lekker veel balletjes in de soep bij de tweede bevoorrading. Ik was dan ook bij de laatsten.

Mijn ritgegevens.
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Hey

Vandaag willen gaan voor de 60 km maar aan de eerste bevoorraading moeten terug rijden via de baan vork stuk tot daar veel modder gezien en dan zeggen ze dat er maar één slecht in zat maar in elk geval dat stuk was wel dik inorde mooie afpijlling en toch nog die Tongerlo kunnen mee pikken tot volgend jaar.

Martin b.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

De Muggenbergse Stoempers naar daar met hele delegatie, mooie tocht lekkere single tracks, afpijling en bevoorrading zeer goed =D> =D> en natuurlijk genoten van de lekkere Tongerlo achteraf :bounce: =D> :bounce: tot volgend jaar mannen echt toffe tocht.
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Hoeveel volk er stil stond met ne platte band was wel ABNORMAAL veel hoor. Iedereen z'n banden wat te plat gezet zeker?
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

heel mooie tocht maar veel modder banden stonden dus heel plat ik ben nie plat gereden de 60 gedaan met de fiets naar ginder en terug ik met men specialized gereden had ik da geweten dat er nog zoveel modder was
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Gekomen voor de 60 en begonnen aan de 60, de eerste lus van de 60 nog meegepikt maar bij de volgende splitsing toch de 48 gekozen, zowel conditie als benen trokken op niks vandaag. uiteindelijk toch nog afgeklokt op 58 km & 429 hoogtemeters.
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

ik denk dak zzn stukje heb overgeslagen en ergens 2 maal geweest ook en dan nog wel bergen denk want heb maar 310hm er reden er daar aan de lekstraat rechtdoor en naar rechts en ben rechts gereden shit
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Heb me goed geamuseerd daar in Westerlo. Samen met bosrider vertrokken voor de 60 km, en die met veel plezier uitgereden. Qua modder vond ik het allemaal best doenbaar en de hellingskes zorgden ook voor geen problemen. Maw het ging prima.
Alleen vraag ik mij af of we volgend jaar daar nog wel welkom gaan zijn :
met die vuile schoenen over die parket langs die snooker tafels, ik zag ook verschillende gasten met modder kleren op een barkruk zitten #-o . Ik zou er dus echt niet van verschieten dat de organisatie daar niet meer welkom is.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Eerst en vooral bedankt aan de opnieuw 2.000 deelnemers op onze TT! Wellicht zitten de 300 van vorig jaar nu ergens op een skipiste!
We waren dit jaar wat beter voorzien op zo'n massa, hoewel onze bevoorradingsposten op het einde ook wel opnieuw bijna uitgegeven waren.
Maar bon,
het parcours. Zij die om 8u vertrokken waren zullen wellicht een goed tot zeer goed parcours gehad hebben. Die om half elf aangevat hebben zullen een pak modder te verwerken gekregen hebben. De sneeuw van gisteren morgen heeft geen goed gedaan. Immers stuur 2000 man over een nat stuk veld en op't einde krijg je een modderbad.
Maar daar word je groot van en het zonnetje heeft toch veel goed gemaakt denk ik zo!
Bedankt ook aan alle medewerkers, het rode kruis (die gelukkig niets hebben moeten doen) de politie (die wél hun werk gehad hebben op de oversteek punten) en de mensen die hun eigendom hebben opgengesteld voor een doortocht.
Heracles was daarnet idd stilaan een slagveld geworden, maar dat komt wel goed! Ook zij hebben een goeie voor middag gehad.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, ik weet niet of er een editie 2009 gaat komen, we hebben dit jaar al enorm veel moeite gehad om alle vergunningen vast te krijgen en als dan nog eens een collega "zichzelf mtb club noemende" vereniging, uit de regio ons gaat verklikken, omdat we ergens een extra ommetje doen... dan is de goesting om er volgend jaar terug onze energie in te steken ver te zoeken.
Nog even bijzondere dank aan fonsmtb voor het filmen van onze tocht. Ga zeker één dezer eens kijken http://www.fonsmtb.be

Misschien tot volgend jaar op onze TT

en zeker een van de komende weken op een TT ergens ten velde waar de mtb Westel oranje trein weer door de bossen scheurt!
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Hier kom ik zeker nog terug, tenminste als't nog doorgaat, zie hierboven.
Een prachtige tocht van 60 km gereden met de nodige hoogtemeterkes, bergop en af, heel veel bos met single-traks, twee prima bevoorradingen en als afsluiter nog nen tongerlo erbovenop. Dit allemaal voor de luttele som van 3 (drie) euros, je zou voor minder terugkomen. Ik zou de politie ( je vriend ) nog vergeten die zo vriendelijk waren om het verkeer bij onze doorkomst even stil te leggen.
Drukte viel heel goed mee en op de apparte stukken van de 60 km was het soms zelfs heel rustig.
Dus een dikke proficiat aan de organisatie en tot volgende keer dan maar weer.

Jaro.
Locked