10/02/08 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

dark dingo wrote:
moonrider wrote:Zal normaal ook van de partij zijn , familielid in organisatie .Vorig jaar niet gereden wegens heel slecht weer ( als ik me goed herinner ).

Groeten
Moonie
ik ook,m'n oom zit normaal gezien aan de inschrijving en na die shift aan het streekbier, :drunk: m'n tante maakt dat de boterhammen gesmeert raken!! :wink: dus een beetje een familiale verplichting om hier te starten!!komen waarschijnlijk met een bendeke steenbakkers af!!see y'a...
dingo 8)
p.s er zat de vorige keer een mooi technisch stukje in langs de ringbaan(om naar de autostrade te rijden) en ook een voetgangers tunnel waar een bordje stond "afstappen,slipgevaar" en daar ben ik dan ook op m'n muile gerold!! :lol: #-o :oops:
Mja, de een blijft al wat makkelijker recht dan de ander, om maar niet te spreken over de breuken die het gevolg zijn... =D> :-D
barty
Mountainbiker

Post by barty »

dark dingo wrote:
moonrider wrote:Zal normaal ook van de partij zijn , familielid in organisatie .Vorig jaar niet gereden wegens heel slecht weer ( als ik me goed herinner ).

Groeten
Moonie
ik ook,m'n oom zit normaal gezien aan de inschrijving en na die shift aan het streekbier, :drunk: m'n tante maakt dat de boterhammen gesmeert raken!! :wink: dus een beetje een familiale verplichting om hier te starten!!komen waarschijnlijk met een bendeke steenbakkers af!!see y'a...
dingo 8)
p.s er zat de vorige keer een mooi technisch stukje in langs de ringbaan(om naar de autostrade te rijden) en ook een voetgangers tunnel waar een bordje stond "afstappen,slipgevaar" en daar ben ik dan ook op m'n muile gerold!! :lol: #-o :oops:
Hey Dingo,
Op je muile gerold?? :wink: Ge kunt het nog altijd een beetje zien zeker :bounce: :bounce: (graptjen é Pol)
Greats Barty
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

barty wrote:
dark dingo wrote:

Groeten
Moonie
dingo 8)
Hey Dingo,
Op je muile gerold?? :wink: Ge kunt het nog altijd een beetje zien zeker :bounce: :bounce: (graptjen é Pol)
Greats Barty
euhhh...ja...mijne staart hangt scheef!!! #-o :-D
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Inderdaad, dat bordje met "slipgevaar" erop doet me eraan denken dat de Riding Butcher en ikke daar vorig jaar ook van de partij waren #-o zelden onze vriend zoveel tegen dek zien gaan als in dat technisch strookje; :oops: #-o gelukkig zonder erg =D>
't was dan ook nie verre van zien favoriete ploegske hé... :lol: :lol:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Wij zetten hier ook aan; voorlopig met een zestal. Nog wat lobbyen om een nog mooier treintje te kunnen vormen. Of moesten er anderen zijn die zich geroepen voelen... :bounce:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ey,

K kom ook af, om de krokus goed af te sluiten :lol:
quickie
Mountainbiker

tt

Post by quickie »

is er een mogelijkheid om meer dan 35 te doen en minder dan 55
Door bvb aan de eerste splitsing de 55 te doen en dan de 35

alvast dank voor de info
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

Deze al twee jaar na elkaar gereden.
Goede organisatie.
Parcours met o.a. een heel lange passage door de Wortegemse bossen en dan richting Anzegem.
joybiker rush
Mountainbiker
Location: cannondale rush carbon si3 en een oud bakske voor alsvuil is!

Post by joybiker rush »

hey !

Denk dat ik ook eens ga afkomen hopelijk zit het weer mee dit jaar !
Wie heeft er zin om mee te rijden met mee ?
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Hoi,

Volgends mij zal het weer (al is dat heel moeilijk om te voorspellen als het nog een week is) best goed zijn, niet veel wind, redelijk warme temperaturen. Ik weet het te zeggen als het zou veranderen.
Post Reply