03/02/08 Oignies/FR

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

petit crosseur de boue wrote:Deze avond nog wa krachten gaan opdoen bij de Griek, Ouzo en mousaka :bounce:
Dan nog een tukske doen en om 6u30 uit mijn bedje :lol:
Tot morgen gasten
Ook juist een sneukel en dreupel tocht achter de rug... Om den alcool een beetje door te spoelen een paar Leffe's gedronken. Het ziet er goed uit voor morgen :drunk: :drunk: :drunk:
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

Moustache wrote:
petit crosseur de boue wrote:Deze avond nog wa krachten gaan opdoen bij de Griek, Ouzo en mousaka :bounce:
Tot morgen gasten
Ook juist een sneukel en dreupel tocht achter de rug... Om den alcool een beetje door te spoelen een paar Leffe's gedronken. Het ziet er goed uit voor morgen :drunk: :drunk: :drunk:
zo te zien zullen de vapeurkes morgen de bovenhand krijgen.
tot morgen!
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

Moustache wrote:
Tot morgen gasten
zo te zien zullen de vapeurkes morgen de bovenhand krijgen.
tot morgen!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Onze gasten zijn vertrokken. Lekker gegeten. Ferm in de wind.
Schone avond.
Nu den interieur opnieuw toonbaar maken, afwassen, stofzuigen, mijn aangetrouwde zwager uit de schouw proberen te peuteren ( ik zei het hem nog. Baillys en Cointreau geven een opgeblazen gevoel.
A demain matin.
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

allez nous sommes prêt pour partir à la douce france!!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ziezo fietske al mooi gekuist :wink: :wink: , geen spijt gehad om zover terijden naar ognies [-X [-X . Gestart rond 8uur 15 en gekozen voor de 50 km , en de 4 terrilekes gedaan #-o . Maarja de laatste was wel een serieuse , traag naar boven #-o maar veel terap naar beneden :-? . Mooie afdaling was da en stijl ,vanmij mochten er meer inzitten =D> =D> =D> =D> .Een douchke genomen met nog enkele forum bikers. Ging nog eentje drinken ,maar zo een rij man daar mogen ze iets aan doen ze :cry: . Dus scheel van de dorst naar huis =P~ =P~ volgende week eens rusten :lol: :lol: dikke groetje kadeetje :wink: :wink: twas prachtig
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Thuis gekomen, nog wat geaperitiefd bij Niko en Veerle en nu mijn verslagje op mijn blog gegooid.

Kort samengevat: een schoon toerke in La Douce, met flink wat off-road en hier en daar een bosje om in te spelen. Een klimmetje om U tegen te zeggen om den boel af te sluiten. Meer moet da nie zijn.

Dju, moet nog mijnen bike poetsen en opblinken... #-o
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

vanochtend vertrokken met rik c, cube'ke en henkieboy voor een prachtige tocht met enkele bossen en 4 prachtige terrils. Alles verliep vlot ,nooit afgestapt op een terril , nooit van de fiets gemoeten in het afdalen, toen plots een oudere man op zijn gemak op die tallu reed voor de laatste terril. Ik rij daar achter toen plots zijn wiel scheef slaat en ik geraak niet tijdig uit het klikpedaal en je kunt het al raden, ikke 4 meter naar beneden gekoprolt. Dan terug naar boven gekropen en verder gereden naar de laatste maar de mooiste terril van de tocht. Vooral dat klimmen en dat afdalen was geestig. Twas een zo mooie terril dat ik hem 2 keer gedaan heb. Dan aangekomen en genoten van de cola, de soep en le chien chaud( hot dog). Voldaan teruggekeerd naar Zarren.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Na een schitterende comedy-night in Torhout zaterdagavond, een vrij korte nacht,deze morgen uit het warme nest gerold :evil: om naar Oignies af te zakken. :bounce: :bounce:

Het was vandaag een memorabele tt. 8)
Niet zozeer omdat het de mooiste was of de meest technische.Nee.

Wel omdat we misschien vandaag wel de beste Franse organisatie tot op heden hebben mogen bewonderen.Deze mag zeker als een Vlaamse organisatie beoordeeld worden.

Een bewaakte fietsparking met nummerkes (Nog nooit gezien in la France),een fluorescerende bepijling waar ge niet naast kon kijken (het stak niet op een spuitbuske),douches !!!!,afspuitplaats,...............

Wat ook bijna memorabel is,is dat er op 1 na geen enkele forummers een lekke band had.(De cowboy moest het feestje verpesten [-X [-X toen hij op de laatste controle voor zekerheid koos na een leeglopende band).

Verder met de forumbikers de derde plaats behaald van de grootste club.Ik mocht de honeurs waarnemen bij de plaatselijke burgemeester. :bounce: :bounce:
We gaan toch ne keer een lokaal moeten zoeken om onze trofeen te huisvesten.

Een voorstel was de "naftepompe" aan de grensovergang in Rekkem. #-o #-o

Wat het parcours betreft kunnen we zeggen dat het best heel mooi was,weinig technisch,heel veel terril passages (meer errond dan erover),enkele mooie bospassages,en natuurlijk weer een pak off-road.

Het was best weer een leuke voormiddag (dag) a la francaise met een steeds weer groeiende bende forummers en heeel wat belgen daar in Oignies.

Allez,
A la prochaine!!!
phoenix.cr
Mountainbiker

oignieeeeessss.

Post by phoenix.cr »

heykes, net terug van feestje was net op tijd thuis maar heb daarvoor mijn gaspedaal heeeel diep moeten induwen zenne...... twas een aangename trip en een toffe bende die forumbikers ...... vooral hun overtuigingskracht om toch maar den grote toer te doen #-o en daar mijn wagen toch geblokkeerd zat tussen die mannen dan kon ik nie anders :roll: in ieder geval weer een ervaring rijker en zal mij aansluiten op het commentaar van de bende ,nen goeie terril dagje gehad en vooral de bike bewaking was top!!!!mannen,see you when i see you he tot later ,soldaatje.....
Post Reply