03/02/08 Westerlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ghost rider
- Mountainbiker
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Vanmorgen begonnen aan de 25km,wat een prachtig uitgepijlde tocht
, schitterende singletracks
,pittige berg(asberg)die je 6x op moet, prachtig, slecht 1x moeten afstappen.1 stuk lag zwaar door de modder, maar is gelukt, slechts 2x gevallen(toen ik stilstond om op mijne maat te wachten,klikkers vergeten
)belachelijk he
,dit was een tochtje om U tegen te zeggen,buiten aan de inschrijving was wel 200 man toen ik me ging aanmelden en heb GééN seconde moeten wachten,nooit gezien, volgend jaar met stip in men agenda,proficiat aan iedereen die eraan meewerkte.
Men trappistje heb ik gegeven aan 2 leden van de trappistentrappers uit Tessenderlo,die konden er wel mee overweg, ik jammer genoeg niet, ik krijg na 2 slokken de slappe lach en ik vermoed dat dat geen gezicht is om zo naar binnen te rijden
.
Men trappistje heb ik gegeven aan 2 leden van de trappistentrappers uit Tessenderlo,die konden er wel mee overweg, ik jammer genoeg niet, ik krijg na 2 slokken de slappe lach en ik vermoed dat dat geen gezicht is om zo naar binnen te rijden
-
Den jjag
- Mountainbiker
Na gisteren in Balen al een zwaar tochtje gereden te hebben, was het vandaag te beurt aan Westerlo.
k 'Moe zeggen overal opgereden behalve daar waar ze met die bostraktors aant ploeteren geweest waren, na dat de FFs enkele keren doorslipten stond ik natuurlijk stil
.
Toch wel een schoon tochtje gereden en den Tongerlo heeft goe gesmaakt
.
Enkele cijfertjes:435hm. 29% steilste klim 59km. en 20avs.
Bedankt voor de mooie tocht en tot de volgende.
k 'Moe zeggen overal opgereden behalve daar waar ze met die bostraktors aant ploeteren geweest waren, na dat de FFs enkele keren doorslipten stond ik natuurlijk stil
Toch wel een schoon tochtje gereden en den Tongerlo heeft goe gesmaakt
Enkele cijfertjes:435hm. 29% steilste klim 59km. en 20avs.
Bedankt voor de mooie tocht en tot de volgende.
mooi mooi mooi.
na 20km gekozen om een modderbad te nemen.
Punky had er voor gekozen om slechter te vallen(de beek in)
Het was weeral een week geleden dat ik op de fiets gezeten had maar het viel allemaal goed mee.
50km gemiddelde van 18km/u
Leuke beklemmingen en toffe singletracks.
Tot de volgende.
na 20km gekozen om een modderbad te nemen.
Punky had er voor gekozen om slechter te vallen(de beek in)
Het was weeral een week geleden dat ik op de fiets gezeten had maar het viel allemaal goed mee.
50km gemiddelde van 18km/u
Leuke beklemmingen en toffe singletracks.
Tot de volgende.
Vandaag hier ook is gereden se..
was den eerste keer in westerlo en ik moet zeggen alles mooi mooi gedaan, afpijling, parcours, ..
heb de 25 km gereden na paar toffe single tracks effe in de modder gaan spelen maar de bevoorrading die erna kwam maakte dat natuurlijk weer goed.. stukske fruit koekske en ewa drinken meer moet da ni zijn voor mij!
Den tongerlo heeft goed gesmaakt.. mag van mij meer komen zo'n dingen
misschien in Mol-Wezel daar krijgen we nog een pakske friet ook
See you next week all!
PS. Westerlo tot volgend jaar!
was den eerste keer in westerlo en ik moet zeggen alles mooi mooi gedaan, afpijling, parcours, ..
heb de 25 km gereden na paar toffe single tracks effe in de modder gaan spelen maar de bevoorrading die erna kwam maakte dat natuurlijk weer goed.. stukske fruit koekske en ewa drinken meer moet da ni zijn voor mij!
Den tongerlo heeft goed gesmaakt.. mag van mij meer komen zo'n dingen
misschien in Mol-Wezel daar krijgen we nog een pakske friet ook
See you next week all!
PS. Westerlo tot volgend jaar!
- aresius
- Mountainbiker
zeker en vast tot volgend jaar Westerlo.
prachtig parcours (soms wat veel modder maar dat neem ik er graag bij), de singletrackjes maakten ruimschoots de modderwegen goed. Een paar pittige klimmetjes (en afdalingen) maakten het plaatje compleet. de bevoorrading was ook dik in orde. koekjes, bananen, soep (om de vieze aquarius weg te spoelen)
Onderweg enkele mensen geholpen met een powerlinkske uit te delen om hun kettingbreuk te repareren. Goeie daad voor deze maand ook weeral in orde
enne ne lekkere Tongerlo he
prachtig parcours (soms wat veel modder maar dat neem ik er graag bij), de singletrackjes maakten ruimschoots de modderwegen goed. Een paar pittige klimmetjes (en afdalingen) maakten het plaatje compleet. de bevoorrading was ook dik in orde. koekjes, bananen, soep (om de vieze aquarius weg te spoelen)
Onderweg enkele mensen geholpen met een powerlinkske uit te delen om hun kettingbreuk te repareren. Goeie daad voor deze maand ook weeral in orde
enne ne lekkere Tongerlo he