03/02/2008 De Panne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bqn
Mountainbiker

Post by bqn »

Ik kom zeker af!

Het weer voor morgen:
Image
We starten de dag met een temperatuur van -1°C.
In de voormiddag, meestal licht bewolkt.
Na de middag, overwegend vrij zonnig en met een maximumtemperatuur van om en bij de 3°C
De wind: ZO met een gemiddelde sterkte van 4 Bft en windstoten tot 50 km per uur.
De neerslagkans is 5% en er valt tot 0 l/m²
UV-Index 1 / 12.

Bron: www.infometeo.be
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

tonyd wrote:Er zit praktisch geen strand in, wel stukken in de duinen. Alles is goed te doen met normale bike. grtz :wink:
Geen strand, oei, das jammer
robbylegein
Mountainbiker

de moeren

Post by robbylegein »

ik heb vrijdag al een stuk van het parcours gedaan en ben onderweg iemand van de organisatie tegengekomen die de bewegwijzering aan't zetten was... ik denk dat ik ham hoorde zeggen dat het stuk in de moeren niet meer op het parcours lag en ook geen strand. hij vertelde dat het parcours gewijzigd was, maar hoe weet ik niet goed (ken het pacours niet van vorige jaren) het stuk in koksijde (noorduinen) zit er zeker in en het calmeynbos ook er was ook een stuk richting frankrijk en ook in cabourg domein (beetje saai).... maar 't zal wel een leuk tochtje worden denk ik... TOT MORGEN!
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

mooie tocht daar in De panne.in begin nogal veel baan maar eens over half weg was er veel onverhard in en zandwegels.@cyclist we waren nog even proper bij aankomst als bij vertrek om maar te zeggen dat alles er zeer mooi bij lag.bevoorading was simpel maar voldoende bepijling kon op sommige plaatsen beter. =D> =D> =D>
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

mooie tocht daar in De panne.in begin nogal veel baan maar eens over half weg was er veel onverhard in en zandwegels.@cyclist we waren nog even proper bij aankomst als bij vertrek om maar te zeggen dat alles er zeer mooi bij lag.bevoorading was simpel maar voldoende bepijling kon op sommige plaatsen beter. =D> =D> =D>
bqn
Mountainbiker

Post by bqn »

Net terug van De Panne. Grote delen van de toer waren vernieuwd. =D>
Had deze tocht uitgekozen om mijn nieuwe wielen uit te testen, en ..... ze hebben de test doorstaan.
Bepijling was duidelijk (grote plakaten en opvallende kleur). Toch wel één keer een lus gemaakt, reden...?
Het enige spijtige was dat er weer niemand van de club te bespeuren viel, waardoor ik geen enkele keer tijdens de ganse tocht efkes uit het wiel heb kunnen zitten. [-X
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Eluw,

Net terug van De Panne. Het was de eerste keer dat ik deze tocht reed en heb er enorm van genoten. Zeker in het begin was het genieten toen we door het bos moesten. Nadien was er wat veel baan maar dan maakten de zandwegels opnieuw alles goed. Aan de bevoorrading zaten ze wat in de problemen want we kwamen met een man of 20 toe ineens. Maar toch kregen we elk wat wils. De pijlen waren groot en duidelijk, maar hier en daar konden ze wat vroeger geplaatst worden. Mij zie je volgend jaar zeker terug.

See Ya
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

inderdaad schone tocht in De Panne
gestart met 5man niemand had ambitie om er een race van te maken dus ik ook niet met het snot in de neus.
het bos in De Panne is altijd schitterend om te rijden
der zat zelfs een voll nieuw stuk in dat ik nie kende!
daarna wa veel baan , maar na de 2e bevoorrading werd alles goed gemaakt met die schitterende tracks in de duinen .
we hebben der van genoten
Gwieto
Mountainbiker

Post by Gwieto »

Het nieuwe parcours in De Panne is een aangename verrassing.
Het is een duidelijke verbetering, en daarmee wordt dit een stevige concurrent voor de tocht in Koksijde.
De pijlen waren groot en duidelijk maar hier en daar had er m.i. eentje meer mogen hangen. Het principe geen pijl = rechtdoor spaart pijlen uit, maar houdt een risico in: je kan een heel stuk verkeerd rijden.
Het plakkaat van de splitsing na de bevoorrading bij fietshandel Vanneste had ik niet gezien, maar omdat ik bikers op de brug zag rechts van mij ben ik die kant op gereden, en toevallig was dat goed, want ik wou de 50 rijden.
Hoog amusementswaarde, de TT in De Panne. Zeker te herdoen.
Samen met de verplaatsing van Nieuwpoort naar De Panne en terug, goed voor 76 km.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

we hebben ons geamuseerd. en de leffe stonden goe koed !
Post Reply